نظام مسائل منطقه ها آزاد نو، از اولویت های دبیرخانه شورایعالی است

به گزارش فیس راز، سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور منطقه ها آزاد و ویژه مالی، در این نشست بااشاره به اهمیت احصاء و تدوین نظام مسائل منطقه ها آزاد نو، بر لزوم نقش آفرینی مدیران اجرایی منطقه ها آزاد نو در این فرآیند تاکید کرد.

نظام مسائل منطقه ها آزاد نو، از اولویت های دبیرخانه شورایعالی است

محسن حیدری، توجه به تغییرات ساختاری نوین، تقویت ارتباط میان دبیرخانه شورایعالی منطقه ها آزاد و وزارت امور مالی و دارایی را برای ایفای عملکرد شایسته در نظام مسائل منطقه ها آزاد تازه، کلیدی خواند و آنرا مورد تاکید دانست.

در آغاز این نشست، مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی گزارشی از وضع گذشته و موجود منطقه ها آزاد هفتگانه با تاکید بر فعالیت های حوزه برنامه ریزی و بودجه از جمله مبادله موافقت نامه ها و عملکرد بودجه ارائه کرد.

فتح اله آقاسی زاده، لزوم شکل دهی به رویه واحد و هماهنگ حسابداری مالی برای هزینه کرد بودجه مصوب در تعاملات فی مابین منطقه ها آزاد تازه و منطقه ها آزاد تعیین، تدوین نظام نامه حقوق و دستمزد، همچنین شکل دهی به کریدور واحد در دبیرخانه برای تسریع فعالیت های منطقه ها آزاد تازه از جمله اولویت های نخست برای بهبود کارکرد منطقه ها آزاد تازه بشمار می آید.

در پایان این نشست، مدیران اجرایی منطقه ها آزاد تازه ضمن ارائه عملکرد (اقدامات و فعالیت ها) و برشمردن چالش ها و آسیب ها، از تدوین نظام نامه مسائل منطقه ها آزاد تازه استقبال کردند و بر تعیین متولی واحد در دبیرخانه شورایعالی برای تسهیل تعاملات مدیران اجرایی منطقه ها آزاد تازه تاکید کردند.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن مروری بر بودجه مصوب 1401 سازمان های منطقه ها آزاد تازه، در مورد در نظر گرفتن بودجه از محل سفرهای استانی و دیگر منابع بودجه عمومی تبادل نظر شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2268

به "نظام مسائل منطقه ها آزاد نو، از اولویت های دبیرخانه شورایعالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام مسائل منطقه ها آزاد نو، از اولویت های دبیرخانه شورایعالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید