جابجایی پرسپولیس، دو مشتری دست به نقد برای مهاجم پرسپولیس

به گزارش فیس راز، احتمال جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و انتقالش به لیگ ستارگان قطر و همین طور سپاهان وجود دارد.

جابجایی پرسپولیس، دو مشتری دست به نقد برای مهاجم پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به جز باشگاه سپاهان که چندی قبل در مذاکره با مدیران باشگاه سانتاکلارا از پیشنهاد 500 هزار دلاری خود برای پرداخت هزینه رضایت نامه و انتقال مغانلو به این تیم پرده برداشت، مدیر ورزشی باشگاه سانتاکلارا در آخرین تماسی که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته تاکید نموده یک باشگاه قطری هم حاضر به پرداخت مبلغ 600 هزار یورو برای صدور رضایت نامه این بازیکن است.

طرفداری در این خصوص نوشت: برهمین اساس مدیر سانتاکلارا از باشگاه پرسپولیس خواست طی چند هفته آینده نظر نهایی خود را در مورد اینکه برای فصل آینده چه مبلغی را برای رضایتنامه مغانلو پرداخت خواهد نمود اعلام کند.

چیزی که تعیین به نظر می رسد این است باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت رقم هایی که باشگاه سپاهان و باشگاه قطری اعلام نموده اند نیست و نمی تواند چنین مبالغی را بپردازد. از این رو احتمال جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و انتقالش به لیگ ستارگان قطر و همین طور سپاهان وجود دارد.

باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار شهریار مغانلو خواهد بود. به نظر می رسد برای فصل آینده تیم های دولتی پرسپولیس و استقلال کار سختی در مقابله با تیم های دیگر برای جذب بازیکن خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1844

به "جابجایی پرسپولیس، دو مشتری دست به نقد برای مهاجم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی پرسپولیس، دو مشتری دست به نقد برای مهاجم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید