هتل کرون پلازا، استانبول

به گزارش فیس راز، مهمانان هتل 5ستاره کرون پلازا می توانند به راحتی به مرکز شهر و شبه جزیره تاریخی آن دسترسی داشته باشند. همچنین این اقامتگاه تنها نماینده هتل های زنجیره ای InterContinental در ترکیه می باشد که سرویس دهی فوق العاده باکیفیتی دارد. ساخت این هتل در سال 1918 شروع شد و در سال 2008 هم یک بار مورد مرمت و بازسازی نهاده شد. بدلیل این بازسازی، سطح امکانات رفاهی هتل بسیار بالاتر رفت و برای مسافرین علاقه مند به طراحی های مدرن مناسب است.

هتل کرون پلازا، استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

هتل کران پلازا در قلب منطقه تاریخی استانبول و دقیقا در مجاورت بازار بزرگ، قصر توپکاپی، مسجد بلو و موزه ایاسوفیا قرار گرفته است و با مناطق خرید معروفی همچون نیشانتاشی، شیشلی و بی اوقلو فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

این هتل با دارای بودن 256 اطاق با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرینش را برآورده نموده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. همچنین با ارائه 16 سوئیت و یک سوئیت سوپر لوکس و مجلل با عنوان Presidential Suite ، باعث می گردد که شما احساس کنید مهمان ویژه ای هستید و برای مسافرینی که به قصد امور تجارتی به اینجا می آیند، سالن هایی مخصوص گردهمایی های رسمی تعبیه و آماده شده که با جدیدترین تکنولوژی روز مجهز شده اند.

برای مطالعه راهنمای گردشگری و توریستی استانبول اینجا کلیک نمایید.

منبع: لست سکند
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 602

به "هتل کرون پلازا، استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کرون پلازا، استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید