هیوندای ورنا 2020 معرفی گشت

به گزارش فیس راز، وب سایت گجت نیوز: هیوندای ورنا 2020 رونمایی شد. هیوندای از مدل فیس لیفت verna برای عرضه به بازار هند رونمایی کرد. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را آنالیز می کنیم.

هیوندای ورنا 2020 معرفی گشت

هیوندای به صورت رسمی از خودرو ورنا 2020 پرده برداشت. این خودرو به هیوندای سولاریس 2020 که برای بازار روسیه در نظر گرفته شده بود، شباهت زیادی دارد و از روز 26 مارس مشتریان می توانند این سدان جدید هیوندای را به صورت آنلاین یا در نمایندگی ها پیش خرید نمایند.

مشخصات هیوندای ورنا 2020

هیوندای ورنا 2020 از طراحی اسپرت تری بهره می برد و طراحان با ایجاد تغییراتی آن را نسبت به قبل جذاب تر نموده اند. عمده تغییرات به بخش جلوی این خودرو مربوط می گردد که از جمله آن ها می توان به چراغ های جلوی LED برجسته تر، دی لایت های C شکل، قاب چراغ های مه شکن مثلثی، سپری تهاجمی تر با رکاب زیرین مصنوعی و جلوپنجره مدرن اشاره نمود.

در نمای جانبی محصول جدید هیوندای رینگ های آلیاژی 16 اینچی دو رنگ به چشم می خورند. در نمای پشت نیز شاهد چراغ های عقب LED بهبود پیدا نموده، در صندوق عقب باز طراحی شده بدون تزئین کرومی، شب رنگ های نوین و هایلایت های کرومی اشاره نمود. از کابین این خودرو جزئیاتی در دست نیست، اما برای کنسول میانی نیز طراحان اصلاحات محدودی را در نظر گرفتند. البته هیوندای گفت مدل جدید ورنا به 45 قابلیت ارتباطی جدید مثل کنترل دمای از راه دور، قفل از راه دور در ها و استارت استاپ از راه دور موتور مجهز خواهد شد. علاوه بر این، ورنا 2020 از سیستم سرگرمی اطلاعاتی با نمایشگر لمسی عظیم تر 8 اینچی بهره خواهد برد.

هیوندای ورنا 2020 با سه موتور به بازار عرضه می گردد؛ اولین پیشرانه یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی است که می تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن متر را فراوری کند. قدرت فراوری شده از موتور توسط گیربکس شش سرعته CVT به چرخ ها منتقل می گردد. پیشرانه دوم یک موتور 1.4 توربوشارژ بنزینی با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 242 نیوتن متر است که برای انتقال نیرو از گیربکس 7 سرعت DCT یاری می گیرد. در نهایت پیشرانه سوم یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 115 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر است که از یک گیربکس دستی و اتوماتیک 6 سرعته برای انتقال نیرو بهره می برد.

منبع: indianautosblog

منبع: برترین ها
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1173

به "هیوندای ورنا 2020 معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای ورنا 2020 معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید