واکاوی فضایل عیسی مسیح (ع) می تواند راهگشای چالش های اجتماعی باشد

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن میلاد عیسی بن مریم (ع) به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های دنیا، گفت که بکارگیری شیوه و سلوک زندگی آن حضرت که همیشه با شفقت، مدارا و مهرورزی عجیبن بود، می تواند راهگشای چالش های اجتماعی و فرهنگی بشر امروز، مرهمی بر آلام آن، دریچه نجاتی برای رهایی از مسائل و ناملایمات و معبری به سوی کمال انسانی باشد.

واکاوی فضایل عیسی مسیح (ع) می تواند راهگشای چالش های اجتماعی باشد

متن پیغام حسن روحانی به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالی جناب پاپ فرانسیس

رهبر کاتولیک های دنیا

با کمال مسرت، فرا رسیدن میلاد با شکوه عیسی بن مریم(ع)، پیغامبر صلح و مهربانی و شروع سال نو میلادی را به جناب عالی و همه موحدین دنیا صمیمانه تبریک می گویم.

حضرت عیسی مسیح(ع)، بشارت دهنده یکتاپرستی، پیغام آور مهر و نوع دوستی و منادی آزادی و آزادگی است. تأمل و واکاوی در خصایص و فضایل عیسی مسیح (ع) و به کارگیری شیوه و سلوک زندگی آن حضرت که همیشه با شفقت، مدارا و مهرورزی عجیبن بود، می تواند راهگشای چالش های اجتماعی و فرهنگی بشر امروز، مرهمی بر آلام آن، دریچه نجاتی برای رهایی از مسائل و ناملایمات و معبری به سوی کمال انسانی باشد.

امیدوارم به یمن و برکت میلاد حضرت مسیح (ع)، در سال نو میلادی با کنترل و مهار ویروس منحوس کووید-19 و بازگشت زندگی بشر به روال معمول، شاهد امید و ایجاد شادی مضاعف در زندگی بشر و گسترش صلح و امنیت در سراسر کره خاکی باشیم.

از خداوند عظیم، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و سربلندی همه مردم دنیا را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1500

به "واکاوی فضایل عیسی مسیح (ع) می تواند راهگشای چالش های اجتماعی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی فضایل عیسی مسیح (ع) می تواند راهگشای چالش های اجتماعی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید