چرا جانی دپ دلتنگ دزدان دریایی کاراییب و جک اسپارو نمی گردد؟

به گزارش فیس راز، همان طور که می دانید فرنچایز دزدان دریایی کارائیب بعد از ساخت قسمت مردگان حکایت نمی نمایند (Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales) متوقف شد. این در حالی است که گزینه های جذابی برای حضور بیشتر کاپیتان جک اسپارو وجود داشت. دلیل اصلی توقف ساخت فرنچایزها هم این است که دیزنی پس از طلاق جنجالی دپ از امبر هرد، او را از حضور در این فیلم محروم نموده است، در عوض استودیو با راه اندازی مجدد این حماسه میخواهد به کارش ادامه دهد. اما آیا دپ بازی در مشهورترین نقش خود را از دست می دهد؟

چرا جانی دپ دلتنگ دزدان دریایی کاراییب و جک اسپارو نمی گردد؟
  • چرا دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ معنایی ندارد؟

خبرنگاران سایت فرانسوی ال پایی (El Pais) هنگام حضور در جشنواره BCN Film Fest برای تبلیغ فیلم جدید خود میناماتا (Minamata) از این ستاره درباره نقش اسپارو سؤال کردند. دپ شرح داد که او دلتنگ جک اسپارو نمی گردد.تنها دلیلش هم این است که او هرگز احساس نمی نماید شخصیت جک اسپارو را رها نموده است.

جانی در جواب خبرنگاران گفت: نه، من دلم برای اسپارو تنگ نمی گردد زیرا هر روز آن را به همراه دارم، همواره آن را با خود حمل می کنم و با کاپیتان جک در چمدانم سفر می کنم. من به جک اسپارو تعلق دارم و او به من وفادار است.

دنیا برای اولین بار در سال 2003 در قسمت نفرین مروارید سیاه با اسپارو آشنا شد، دپ طی 14 سال بعد، چهار بار دیگر این کاراکتر را در داستان های جذاب به تصویر کشید. عجیب نیست که او هنوز احساس می نماید جک را با خود به همراه دارد. به خصوص که او از لباس و آرایش قدیمی خود برای کارهای خیرخواهانه استفاده نموده تا با کارکتر کاپیتان اسپاروی دوست داشتنی دل بسیاری را شاد کند. به عنوان مثال، سال گذشته در بازدید مجازی از بیمارستان بچه ها، دوباره به صورت جک اسپارو ظاهر شد.

  • فیلم های دزدان دریایی کارائیب از بدترین تا بهترین

بعید است که او به هفت دریا برگردد. دیزنی به دنبال راهنمایی فرنچایزهای دزدان دریایی کارائیب در جهت کم رنگ کردن حضور مردان است. در حقیقت، دو پروژه زن محور در دست توسعه دارد؛ یک دنباله، به طور بالقوه با رهبری کارن گیلان، در کنار اسپین آف فیلم مارگو رابی، که هم تهیه کننده و هم احتمالا بازیگر است.

به هر حال، ممکن است جانی دپ دلتنگ بازی در نقش جک اسپارو نگردد اما هوادارانش مطمئنا دلشان برای او تنگ می گردد. برای جلوگیری از این اتفاق، هواداران طوماری با بیش از 500 هزار امضا برای متقاعد کردن دیزنی به منظور استخدام مجدد جانی دپ تهیه کردند.

منبع: wegotthiscovered

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1699

به "چرا جانی دپ دلتنگ دزدان دریایی کاراییب و جک اسپارو نمی گردد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا جانی دپ دلتنگ دزدان دریایی کاراییب و جک اسپارو نمی گردد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا جانی دپ دلتنگ دزدان دریایی کاراییب و جک اسپارو نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید