چرا پوگبا با منچستریونایتد به ولز نرفت؟

به گزارش فیس راز، یک رسانه اسپانیایی دلیل اصلی نرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به ولز را فاش کرد.

چرا پوگبا با منچستریونایتد به ولز نرفت؟

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که رسانه های مختلف خبر داده اند پل پوگبا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، تیم فوتبال منچستریونایتد را در بازی امشب (شنبه) با میلان در تورنمنت محبت آمیز جام قهرمانان بین المللی همراهی نخواهد کرد که حالا خبر می رسد این بازیکن اصلاً مصدوم نیست.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی سرخپوشان منچستر پیش از این خبر داده بود این هافبک فرانسوی در تمرین روز گذشته (آدینه) این تیم از ناحیه کمر دچار درد عضلانی شده و انتظار دارد او به بازی با چلسی در هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس برسد.

برنامه چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا اکنون در خبری اختصاصی مدعی شد پوگبا هیچگونه مصدومیتی ندارد و به خواسته خودش منچستریونایتد را در سفر به کاردیف ولز به منظور رویارویی با میلان همراهی نکرده است چون از شرایطش در این تیم راضی نیست و می خواهد باشگاه با پیوستن وی به رئال مادرید موافقت کند.

این برنامه مدعی شد پوگبا این موضوع را در تمرین روز گذشته به اطلاع سولسشایر رسانده که حاضر نیست در سفر به ولز، شیاطین سرخ را همراهی کند تا به نوعی اعتراضش را به سنگ اندازی مدیران باشگاه منچستریونایتد برای انتقالش به رئال مادرید نشان دهد.

باشگاه منچستریونایتد قصد حفظ کردن پوگبا 26 ساله را دارد، این در حالی است که گفته می گردد باشگاه رئال مادرید حاضر است برای جذب هافبک مورد علاقه زین الدین زیدان 150 میلیون پوند بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 311

به "چرا پوگبا با منچستریونایتد به ولز نرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پوگبا با منچستریونایتد به ولز نرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید