چمن مصنوعی علت لغو بازی پرسپولیس نبود، واکنش به اظهارات رضایی

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره ادعای مدیرعامل باشگاه نساجی مبنی بر اینکه ملاقات این تیم با پرسپولیس به خاطر چمن مصنوعی استادیوم وطنی لغو شد، به رادیو تهران گفت: خیر اصلاً بحث چمن مصنوعی نبود. حداقل از طرف ما نبود. شاید باشگاه و عوامل منتسب به باشگاه این بحث را مطرح کردند. لغو بازی به واسطه یاری به فوتبال ملی و کاهش ریسک ابتلای بازیکنان پرسپولیس به ویروس کرونا صورت گرفت. در شهر میزبان یک مقدار بحث هواداری زیاد است و طرفداران از تیم ها استقبال می نمایند.

چمن مصنوعی علت لغو بازی پرسپولیس نبود، واکنش به اظهارات رضایی

وی اضافه کرد: این اتفاق برای ذوب آهن هم رخ داد و در شهر آبادان طرفداران از این تیم استقبال نموده بودند. به واسطه کاهش ریسک و عدم ابتلای بازیکنان پرسپولیس و پروتکل های سخت گیرانه قطر که ممکن بود فینال لیگ قهرمانان را تحت تاثیر قرار بدهد و نماینده کشورمان نتواند بازی کند، استثنائاً قرار شد بازی با نساجی به تعویق بیافتد و پرسپولیس تحت شرایط بهداشتی قرار بگیرد.

مسئول کمیته مسابقه سازمان لیگ فوتبال درباره برگزاری یا لغو ملاقات بازی پرسپولیس با ذوب آهن توضیح داد: قرار بود اعضای تیم ذوب آهن امروز یا فردا تست کرونا بدهند. نتایج این تست ها معین کننده خواهد بود. وقتی تعداد مبتلایان یک تیم به کرونا بالا برود، خود سازمان لیگ وارد می گردد و تست ها را انجام می دهد. این دستورالعمل نوشته شده است و فقط مربوط به این بازی نیست.

به گفته مهدی، در صورتی که ذوبی ها فردا تست کرونا بدهند، محتمل است نتیجه آن روز چهارشنبه اعلام گردد و بعد از آن برای برگزاری یا لغو بازی با پرسپولیس تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره اعتراض برخی از باشگاه ها نسبت به فیلمبرداری هایی که از روی نیمکت ها انجام می گردد، گفت: استفاده از وسایل الکترومغناطیسی روی نیمکت ممنوع است. در بحث صحبت های سرمربی استقلال بعد از بازی با فولاد هنوز فرد منتشر کننده فیلم شناسایی نشده است و اگر متوجه شویم چه کسی بوده، برخورد می کنیم. باید ببینیم کار چه کسی بوده است. نمی خواهم صحبت های مطرح شده در آن فیلم را تایید کنم. رعایت اخلاق در جامعه وظیفه ما است ولی بدتر از آن انتشار فیلمش است. این یک کار بی اخلاقی است.

وی اضافه کرد: امیدوارم فرد منتشر کننده فیلم خودش پشیمان شده است. اگر نیتش جلوگیری از اشاعه این اخلاق بود می توانست فیلم را در اختیار ارکان قضایی فدراسیون فوتبال قرار بدهد. اتفاقی که افتاده این است که یک سرمربی خوب ما الفاظی به کار برده است که شاید می شد پنهانش کرد! مقابلش باشگاه خوب فولاد ناراحت و دلخور است. جامعه هواداری در تقابل با هم نهاده شد. فقط بحث انتشار بی ادبی نبوده است. یک جو مسموم را هم ایجاد کرد و کار واقعاً زشتی بود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به صحبت های رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن که نسبت به قانون کرونا در لیگ ایران و انجام تست ها گلایه داشت، گفت: قبل از مسابقه از پزشک تیم می خواهیم تست های کرونا را بگیرد و ارسال کند. وقتی تعداد مبتلایان بالا می رود سازمان لیگ برای راستی آزمایی وارد می گردد. اینکه می گویند نوش دارو بعد از مرگ سهراب بوده و یا کنترل بازی برای پرسپولیس شبهه است و دوستان دستورالعمل هایی که ابلاغ نموده ایم را نخوانده اند. این راستا قانونی است که تبیین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1460

به "چمن مصنوعی علت لغو بازی پرسپولیس نبود، واکنش به اظهارات رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمن مصنوعی علت لغو بازی پرسپولیس نبود، واکنش به اظهارات رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید