چهارمین دوره مسابقات ICT Challenge روز های پایانی آبان برگزار می گردد

به گزارش فیس راز، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و میزبانی دانشگاه گلستان چهارمین دوره مسابقات ICT Challenge 4 در تاریخ 29 و 30 آبان برگزار می گردد.

چهارمین دوره مسابقات ICT Challenge روز های پایانی آبان برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و میزبانی دانشگاه گلستان چهارمین دوره مسابقات ICT Challenge 4 در تاریخ 29 و 30 آبان برگزار می گردد.

این رویداد توسط دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه گلستان و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سازمان نظام صنفی رایانه ای، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می گردد و با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار می باشد که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا می گردد.

در این دوره از مسابقات 4 مسابقه به صورت موازی و همزمان در زبان های جاوا، پی اچ پی، پایتون و دات نت برگزار خواهد شد و شرکت نمایند گان در قالب تیم های 2 الی 4 نفره به مسابقه با یکدیگر می پردازند.

در این مسابقه سوالات و چالش هایی مطرح خواهد شد و شرکت نمایندگان بر بستر زبان های برنامه نویسی جاوا، پایتون، پی اچ پی و دات نت باید اقدام به حل این مسائل بنمایند.

با توجه به اینکه در این رویداد 4 مسابقه به صورت همزمان اجرا می گردد، امکان ثبت نام هر نفر فقط در یکی از مسابقات موجود می باشد. شرکت نمایندگان در صورتی که در یکی از ربان های برنامه نویسی مسابقات ثبت نام کردند، امکان حضور در 3 مسابقه دیگر را ندارد.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام در مسابقات رایگان می باشد، همچنین بخش اول مسابقات چهارشنبه 29 آبان و بخش دوم آن پنجشنبه 30 آبان خواهد بود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 6-66083015-021، 5-66028963-021تماس گرفته و یا به سایت www.Ictchallenge.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 608

به "چهارمین دوره مسابقات ICT Challenge روز های پایانی آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره مسابقات ICT Challenge روز های پایانی آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید