چگونه گل و گیاه آپارتمانی را تمیز کنیم؟

به گزارش فیس راز، این روزها که ویروس کرونا بسیاری از افراد را خانه نشین نموده و امکان بهره برداری از فضای سبز، گل و گیاه نیز محدود شده است، این سوال پیش می آید که چگونه می توان هم فضای سبز خانگی داشت و هم کرونا را به خانه نیاورد. موضوعی که رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران در مورد آن توضیحاتی ارائه کرد.

چگونه گل و گیاه آپارتمانی را تمیز کنیم؟

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین سلطان محمدی در تبادل نظر با ایسنا با بیان اینکه گل و گیاه فراوریه شده عاری از هرگونه بیماری هستند، اظهار کرد: چندین سال است که گلخانه ها در استان تهران تقریبا صنعتی بوده و هفته ای دوبار سمپاشی می شوند. در حقیقت وقتی چیزی را فراوری و وارد بازار می کنیم طبیعتا بایستی نکات بهداشتی نیز رعایت گردد.

وی با بیان اینکه بیشتر این گلخانه ها نیز به صورت مدرن آبیاری می شوند، گفت: بنابراین گل و گیاه در داخل گلخانه ها از نظر بهداشتی هیچ مسئله ای ندارند و مشکل ممکن است در جهت رسیدن به بازار گل، گل فروشی ها یا منازل ایجاد گردد.

رییس اتحادیه فراوریکنندگان گل و گیاه استان تهران افزود: توصیه می کنیم هنگام ورود گیاه به خانه، گلدان آن شسته گردد و برگ ها نیز با اسپری آب و پارچه تمیز شوند. اگر هفته ای دوبار این اقدام صورت گیرد گل و گیاه مسئله ای نخواهند داشت.

به گفته وی، در گلفروشی ها هم هفته ای یکی دوبار ساقه ها، برگ ها و گلدان ها تمیز می شوند.

وی با اشاره به اینکه قرار است با اتحادیه فروشندگان گل و گیاه شرایطی ایجاد کنیم که فراوریکنندگان گل و گیاه یا فروشندگان آموزش های لازم را جهت نگهداری از گیاهان به مردم بدهند، گفت: آموزش هایی در مورد نحوه آبیاری، محل نگهداری و مشخصات گل می تواند میل و رغبت مردم را نسبت به پرورش گل و گیاه افزایش دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1062

به "چگونه گل و گیاه آپارتمانی را تمیز کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گل و گیاه آپارتمانی را تمیز کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید