کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در انتشارات جان وایلی چاپ شد

به گزارش فیس راز، کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نام روش های زیرفضای کرایلف و کاربرد در حل گر های جریان سیال تراکم ناپذیر در انتشارات جان وایلی چاپ شد.

کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در انتشارات جان وایلی چاپ شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دانش آموزی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کتاب روش های زیرفضای کرایلف و کاربرد در حل گر های جریان سیال تراکم ناپذیر توسط ایمان فرح بخش عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دریا - واحد بندرعباس تألیف شده است و توسط انتشارات جان وایلی در ماه اکتبر سال 2020 منتشر خواهد شد. در حال حاضر این کتاب جهت معرفی در سایت انتشارات جان وایلی آنلاین شده و توسط سایت های فروش متعدد پیش فروش می گردد.

هدف از تألیف این کتاب ارائه مبانی روش های زیرفضای کرایلف و نحوه اعمال آن ها در حل گر های جریان سیال تراکم ناپذیر بوده است. همچنین بیان دقیق و روشن این کتاب باعث شده تا این اثر به عنوان جدیدترین و کامل ترین راهنمای اعمال روش های زیرفضای کرایلف برای حل دستگاه معادلات با طیف وسیعی از انواع ماتریس های پراکنده، مطرح گردد.

این کتاب با پرکردن خلا بین متون تخصصی در جبر خطی عددی و دینامیک سیالات محاسباتی، در اعمال روش های تکراری غیر ایستا در حل دستگاه معادلات برآمده از مسائل جریان سیال تراکم ناپذیر، به عنوان منبعی تخصصی برای محققان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه ریاضیات کاربردی و دینامیک سیالات محاسباتی قابل ارجاع است.

این کتاب در پنج فصل تألیف شده و دربرگیرنده موضوعاتی، چون نحوه تشکیل ماتریس های پراکنده، ذخیره سازی آن ها در فرمت های فشرده، الگوریتم های ذخیره سازی و ضرب آن ها، مبانی روش های زیرفضای کرایلف، بررسی عددی، رفتار همگرایی و هزینه محاسباتی آن ها در برخورد با طیف وسیعی از دستگاه¬های معادلات با ماتریس های متنوع و همچنین نحوه اعمال آن ها در حل گرهای جریان سیال تراکم ناپذیر است.

در کتاب روش های زیرفضای کرایلف و کاربرد در حل گر های جریان سیال تراکم ناپذیر سابروتین ها و برنامه های اصلی به عنوان پشتیبان مسائل و نتایج متعدد ارائه شده در متن کتاب، در ضمایم ارائه شده است. مسائل و پروژه های متنوع و متعددی در انتهای هر فصل ارائه شده که می تواند خواننده را ترغیب به استفاده از ضمایم انتهای کتاب جهت تعمیق یادگیری مطالب کند.

در سایت انتشارات جان وایلی به بی بدیل بودن این کتاب در مورد مهیا کردن خوانندگان در استفاده از روش های زیرفضای کرایلف در حل گرهای جریان سیال تراکم ناپذیر اشاره شده و هیچ منبع قابل مقایسه دیگری در این زمینه تا به امروز وجود نداشته است.

ایمان فرح بخش عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دریا و مشغول خدمت در واحد بندرعباس دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و از سال 1397 به عنوان استادیار این دانشکده در واحد بندرعباس مشغول به خدمت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1101

به "کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در انتشارات جان وایلی چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در انتشارات جان وایلی چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید