کونته: باید بیشتر کار کنیم چون همیشه جای پیشرفت وجود دارد

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: سرمربی آتزوری تلاش مداوم و بیش از پیش را شعار کاری خود در تیم ملی ایتالیا مطرح نمود.

کونته: باید بیشتر کار کنیم چون همیشه جای پیشرفت وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته درباره آینده اش و اینکه آیا عدم همکاری باشگاه های ایتالیایی با او برای آزاد گذاشتن بازیکنان ملی پوش شان جهت حضور در اردوی آتزوری، وی را به فکر ترک نیمکت لاجوردی پوشان انداخته است، گفت: من تیم ملی را ترک نمی کنم و هرگز به فکر این کار هم نیفتاده ام و این کار را انجام هم نخواهم داد.

کونته در پاسخ به این سؤال که شعار کاری او چیست، مطرح نمود: اینکه شما همیشه می تواند بیشتر کار کنید حتی زمانی که به هدف تان برسید. همیشه جای پیشرفت وجود دارد و می تواند کارهای بهتر و غیرمنتظره انجام داد. امیدوارم که این اتفاق در مورد تیم ملی ایتالیا رخ دهد.

سرمربی آتزوری درباره این موضوع که آیا شغل وی باعث کمرنگ شدن حضور او در خانواده اش نمی شود، مطرح نمود: من هرگز خانواده ام و دخترم را از یاد نمی برم و این را جزو عوامل موفقیتم می دانم.

کونته اعتراف کرد که از طرفداران پر و پا قرص موسیقی است. وی شرح داد: در دوران بازیگری ام عاشق کارائوکه (خوانندگی روی موسیقی بدون کلام) بودم به خصوص قبل از بازی ها. حالا پرداختن به موسیقی را بر عهده بازیکنانم می گذارم. الان ترجیح می دهم که در سکوت، خودم را برای بازی ها آماده کنم. اگر بخواهم یک موسیقی را به مربیان تقدیم کنم، ترانه مردان تنها را انتخاب می کنم چون ما مربیان اغلب کسانی هستیم که باید به تنهایی جور نتایج ضعیفی که تیم مان کسب می کند را بکشیم.

سرمربی پیشین یوونتوس در خاتمه مطرح نمود: برای من مربیگری در تیم ملی ایتالیا مایه افتخار است، درست مانند روزهایی که برای این تیم بازی می کردم و رؤیای دوران کودکی ام محقق شد. زمانی که مربی شدم، رؤیایم هدایت تیم ملی ایتالیا بود و حالا رؤیایم قهرمانی با این تیم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 650

به "کونته: باید بیشتر کار کنیم چون همیشه جای پیشرفت وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: باید بیشتر کار کنیم چون همیشه جای پیشرفت وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید