گفت وگویی درباره آینده لیبی با حفتر نخواهیم داشت

به گزارش فیس راز، مجلس نمایندگان لیبی خطاب به سازمان ملل متحد تأکید کردند که دولت وفاق ملی به هیچ وجه حاضر نیست تا در هیچ گونه گفت وگویی درباره آینده لیبی با حضور خلیفه حفتر مشارکت داشته باشند.

گفت وگویی درباره آینده لیبی با حفتر نخواهیم داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، مجلس نمایندگان لیبی واقع در طرابلس طی نشستی حملات اخیر نیروهای تحت امر خلیفه حفتر به طرابلس را محکوم کردند.

مجلس نمایندگان لیبی خطاب به سازمان ملل تأکید کردند که دولت وفاق ملی به هیچ وجه حاضر نیست تا در هیچ گونه گفت وگویی درباره آینده لیبی با حضور خلیفه حفتر مشارکت داشته باشند.

در این نشست همچنین از سازمان ملل خواسته شد تا از دولت قانونی لیبی در برابر تجاوزات اخیر خلیفه حفتر حمایت کند. مجلس نمایندگان لیبی از سازمان ملل هم خواست تا خلیفه حفتر را در گفت وگوهای آینده کشور حذف نمایند. مجلس لیبی از سازمان ملل خواست تا قطعنامه هایی را علیه عاملان جنایات جنگی در لیبی تصویب کند.

در حالی که خلیفه حفتر پیشنهاد آتش بس را در ماه رمضان مطرح نموده بود، خود این پیشنهاد را زیر پا گذاشت و پنج شنبه گذشته حملاتی هوایی را به فرودگاه معتقیقه و اطراف سفارت ترکیه و ایتالیا ترتیب داد. دولت وفاق ملی لیبی تأکید نموده که این حمله را تلافی خواهد نمود. ترکیه هم گفته که اگر حملات به سفارت ادامه پیدا کند، مراکز ارتش ملی لیبی را مورد هدف قرار خواهد داد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1121

به "گفت وگویی درباره آینده لیبی با حفتر نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگویی درباره آینده لیبی با حفتر نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید