123 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، مهندس احمد فعله گری از تاسیسات و واحدهای مختلف شهرستان دیواندره بازدید و همچنین با پرسنل این شهرستان دیدار و مصاحبه کرد و در باره ارائه خدمات در نواحی گفت: تمام کارکنان در راستای تکریم ارباب رجوع و بهترین خدمات به مشترکان کوشش نمایند و پیشرفت و توسعه گازرسانی به مردم شریف استان را در برنامه و دستور کار خود قرار دهند.

123 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز برخوردار هستند

وی در ادامه ضمن بازدید از واحدهای مختلف گازرسانی ناحیه دیواندره مطرح نمود: در شهرستان دیواندره 23 هزار و 287 مشترک شهری و روستایی وجود دارد که تعداد 10 هزار و 894 مورد مشترک روستایی هستند.

فعله گری در مورد روستاهای گازدار شهرستان دیواندره اضافه نمود: در حال حاضر 123 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و 3 پروژه گازرسانی دیگر در قالب گازرسانی به 3 روستای دیگر به پیمانکار واگذار گردیده و در حال انجام است.

وی بیان نمود: تاکنون 14 هزار و 506 علمک شهری و روستای نصب و به میزان 877 کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی با لوله های پلی اتیلن و فلزی انجام گردیده است.

فعله گری در مورد اشتراک پذیری در گازرسانی ناحیه دیواندره گفت: در سال 96 تعداد 1 هزار و 566 مورد اشتراک پذیری در سطح شهر و روستاهای شهرستان دیواندره انجام گرفته و میزان اشتراک پذیری در 5 ماهه اول امسال 196 مورد بوده است.

وی در مورد واحدهای صنعتی بهره مند از گاز در شهرستان دیواندره بیان نمود: در شهرستان دیواندره تعداد 72 واحد صنعتی عمده و جزء از نعمت گاز طبیعی بهره مند است.

گفتنی است، مطابق برنامه زمان بندی معین گردیده مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از روسای واحدهای ستادی نسبت به بازدید از تمامی پروژه های اجرایی و ادارات گاز شهرستان ها اقدام کردند و از نزدیک در جریان مسائل و چالش های آنان قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 62

به "123 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز برخوردار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "123 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز برخوردار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید