84 هزار تن محصولات دامی و کشاورزی از کشاورزان یزد خریداری شد

به گزارش فیس راز، علی جهازی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح خرید حمایتی محصولات دامی و کشاورزی در استان یزد گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 84 هزار و 500 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان، توسط شبکه تعاون روستایی و کشاورزی یزد خریداری شد.

84 هزار تن محصولات دامی و کشاورزی از کشاورزان یزد خریداری شد

وی بیان نمود: این میزان خرید حمایتی محصولات در امسال، در مقایسه با سال گذشته از افزایش 23 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان یزد عنوان نمود: شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان، کاهش نقش دلالان، کاستن فاصله فراوری تا مصرف، انتقال ارزش افزوده محصولات کشاورزی به کشاورزان، واقعی شدن قیمت ها، افزایش انتفاع بهره برداران بخش کشاورزی و ایجاد تعادل در نظام فراوری همه ساله اقدام به خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان می کند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز این اقدام طبق سال های گذشته صورت گرفته است، اعلام نمود: شاخص ترین محصولات خریداری شده در امسال شامل 28 هزار و 989 تن محصولات لبنی، 3 هزار و 953 تن مرغ، 22 هزار و 12 تن جو، 17 هزار و 531 تن انواع ذرت، 4 هزار و 909 تن سویا، یک هزار و 200 تن محصولات گلخانه ای و یک هزار و 123 تن سبوس بوده است.

جهازی عنوان نمود: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد همچنین در امسال 4 هزار و 899 تن گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان منطقه خریداری نموده است.

وی همچنین از توزیع بیش از 74 هزار تن انواع نهاده های دامی توسط شبکه تعاون روستایی و کشاورزی در استان یزد اطلاع داد و گفت: این نهاده ها شامل کنسانتره، کنجاله سویا و سبوس بوده است.

جهازی یادآور شد: میزان توزیع نهاده های دامی بین کشاورزان و دامداران در امسال در مقایسه با سال گذشته از افزایش 52 درصدی برخوردار بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 117

به "84 هزار تن محصولات دامی و کشاورزی از کشاورزان یزد خریداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "84 هزار تن محصولات دامی و کشاورزی از کشاورزان یزد خریداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید