آخرین فرصت آنالیز مدارک برای داوطلبان آزمون دستیاری فوق تخصص امروز به انتها می رسد

به گزارش فیس راز، مهلت آنالیز مدارک در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی امروز یکشنبه 26 دی ماه 1400 به خاتمه می رسد. این آزمون 30 دی ماه برگزار می گردد.

آخرین فرصت آنالیز مدارک برای داوطلبان آزمون دستیاری فوق تخصص امروز به انتها می رسد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون کتبی سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب به صورت تمام الکترونیک و یا کاغذی صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 در مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سطح شهر تهران برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روز های سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 دی ماه 1400 به وسیله سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir توزیع می گردد.

تمامی شرکت نمایندگان در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی می توانند نتایج آنالیز مدارک را به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir مشاهده نمایند. این نتایج با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است.

تمامی شرکت نمایندگان می توانند تا امروز یکشنبه 26 دی ماه نسبت به مشاهده شرایط و یا تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که به هر علت غیر مجاز شناخته شده اند در صورت تکمیل مدارک و آنالیز آن به وسیله کارشناسان در موعد مقرر می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. تکمیل مدارک صرفاً به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکانپذیر است.

نتیجه قطعی آنالیز متقاضیان سهمیه منطقه ها محروم و سهمیه رزمندگان و ایثارگران پس از تکمیل مدارک و اعمال نتایج استعلامات مربوطه در مراحل اجرایی بعد از آزمون به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2069

به "آخرین فرصت آنالیز مدارک برای داوطلبان آزمون دستیاری فوق تخصص امروز به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت آنالیز مدارک برای داوطلبان آزمون دستیاری فوق تخصص امروز به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید