آموزش منشن کردن مخاطبان در استوری اینستاگرام

به گزارش فیس راز، در این خبر نحوه اضافه کردن و نام بردن از دیگران در استوری اینستاگرام آورده شده است.

آموزش منشن کردن مخاطبان در استوری اینستاگرام

خبرنگاران - اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه اجتماعی است که افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. این برنامه چندین ویژگی از جمله استوری، گذاشتن پست ها و پخش زنده را به کاربران خود ارائه می دهد. استوری اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می دهد تمام لحظات روزتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

به گزارش سایت hindustantimes، استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های مهم این برنامه است که به کاربران امکان می دهد عکس ها و ویدئوهای خود را به مدت 24 ساعت با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه این مطلب به شما نحوه نام بردن از افراد در اینستاگرام را آموزش می دهیم.

می توانید هنگام اشتراک گذاری عکس یا ویدئو به استوری خود متن، ایموجی یا نقاشی اضافه کنید و حتی از شخصی نام ببرید. وقتی نام شخصی را در استوری خود ذکر کنید، مخاطبانتان با کلیک روی نام به صفحه شخصی کاربر می فرایند. افرادی که از آن ها نام می برید یک اعلان دریافت می نمایند که به آن ها می گوید شما نامشان را در استوری خود ذکر نموده اید. آن ها بعلاوه یک پیغام مستقیم از شما دریافت می نمایند که شامل پیش نمایشی از داستان شما است. گفته شده، در هر عکس یا ویدیوئی که در استوری خود به اشتراک می گذارید، می توانید حداکثر نام ده نفر را ذکر کنید.

ابتدا اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید. روی استوری در بالای صفحه ضربه بزنید، سپس یک عکس یا ویدئو را انتخاب نموده و سپس روی Aa ضربه بزنید.

در این مرحله روی @ کلیک نموده و سپس نام کاربری شخص مورد نظر را تایپ کنید. روی Done ضربه بزنید و در آخر روی گزینه Send to کلیک کنید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2060

به "آموزش منشن کردن مخاطبان در استوری اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش منشن کردن مخاطبان در استوری اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید