بیبی ایز لودینگ ...

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، عوضش ببین چه لایکی می خوره! این جمله همیشگی گلاره است، دوست دوران دبیرستانم. او از همان هایی است که در عصر وبلاگ نویس ها پای هر پست کامنت می گذاشت وبلاگ خوب و نایسی داری به منم یه سر بزن.

بیبی ایز لودینگ ...

از همان هایی که وقتی دنبالش می کنی، می توانی با تعجب از خودت بپرسی که چطور می گردد با فالوئرهای دورقمی در یک صفحه پرایوت فرارسیدن کریسمس را به جهانیان تبریک گفت؟! گلاره از همان هایی است که توی چت، آدم را صدا می زند گلم!، توی بیوی صفحه اش می نویسد و من شر حاسدا اذا حسد و هفته ای سه مرتبه استوری می گذارد کسایی که پشت سرم حرف میزنن جاشون همون جاست ... دقیقا پشت سرم! آن هم به انضمام هشتگ مخاطب خاص!

استهلاک دوربین گوشی گلاره به اندازه استهلاک مینی بوس قرمزهای خط پیچ شمیران- نوبنیاد خودمان است؛ همان قدر کارنموده و همان قدر خسته! گلاره از همان هایی است که اگر در یک کافه جمع شوید و یک سالاد سزار ساده سفارش دهید آن قدر از زوایای مختلف عکس می گیرد و پست می گذارد که غذا و حرف هایتان با هم از دهان می افتد و روی دل تان می ماسد. او مامور این است که جوری از سالاد سزار پست و استوری بگذارد که انگار امپراتور خرد نموده اند توش! گلاره همه این کارها را می نماید تا فقط به یک جمله پیروزمندانه برسد عوضش ببین چه لایکی می خوره!

گلاره قرار است چند ماه دیگر مادر گردد. او اولین پروژه دوران بارداری اش را در راستای رسیدن به جمله عوضش ببین چه لایکی می خوره! کلید زده؛ می پرسید چطور؟!

رفتن به آتلیه و پست کردن عکس های مادرانه جوری که فالوئرها به این یقین برسند که گلاره از زمان هبوط آدم بر روی زمین اولین آدمی است که تجربه 9ماه بارداری را پشت سر گذاشته و الباقی بچه ها تا به امروز به سبک فیتوپلانکتون ها با تقسیم سلولی به جهان آمده اند.

گلاره حالا پیشاپیش برای بچه اش صفحه اینستاگرامی باز نموده تا او هم در آینده ای نه چندان دور به کشف این جمله برسد که عوضش ببین چه لایکی می خوره! مخاطبان پیج فرزند گلاره هم می دانند که در این صفحه به زودی یک بچه سبز خواهد شد. برای همین توی بیو هم نوشته بیبی ایز لودینگ! ... فعلا برای عکس پروفایل هم به عکس سه ماهگی سونوگرافی بسنده نموده!

او در دو هفته ای که گذشت برای انتخاب اسم فرزندش نظرسنجی گذاشت اما به فراخور اتفاقات روز اسم پیشنهادی عباس بوعذار گوی سبقت را از سایر اسم ها ربود؛ اما درنهایت گلاره به دلیل عدم تطابق اسم پیشنهادی با جنسیت فرزند و برای ازدست ندادن امتیاز این مرحله اسم کلارا را انتخاب کرد؛ اسمی که نه م داره نه ح داره و فقط یه دونه ر داره درست مثل عباس بوعذار!

گلاره می گوید با کلارا قرار است توی صفحه اش آموزش زبان داشته باشند، دابسمش بگذارند، آشپزی نمایند، لباس پرنسس ها را بپوشند و جلوی دوربین با بیسکویت مادر ماماشیک درست نمایند؛ از آن ماماشیک ها که آن قدر پشت فریم های عکاسی منتظر خواهد ماند که جای مادر مزه عمه خواهد داد. کلارایی که انگار قرار نیست بفهمد بچگانگی با لباس های خاک وخالی چه شکلی می شوند؟!

سالاد سزارهای بدون عکس و نماسیده چه طعمی خواهند بود؟! و گپ زدن های بی دغدغه با رفقا پشت میز کافه ها چه حالی خواهد داشت؟! دختربچه ای که هنوز به جهان نیامده از مادرانگی های عالم مجازی همین یک جمله را به ارث برده عوضش ببین چه لایکی می خوره!

رویاسادات هاشمی / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1747

به "بیبی ایز لودینگ ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیبی ایز لودینگ ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید