10 رستوران شگفت انگیز در فرانکفورت آلمان، تصاویر

به گزارش فیس راز، فرانکفورت میزبان یکی از غنی ترین و متنوع ترین غذاها و دست پخت های آلمان است. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به مقدار خود فرانکفورت معروفیت دارند. در اینجا به معرفی برترین رستوران های فرانکفورت می پردازیم تا برای وعده های غذایی خود در این شهر، برترین برنامه ریزی را داشته باشید.

10 رستوران شگفت انگیز در فرانکفورت آلمان، تصاویر

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

1. رستوران ایبِت زوپِشتوبه

ایبِت زوپِشتوبه (Eberts Suppenstube) که برای صرف یک ناهار مختصر و لذیذ ایده آل می نماید، در یک فروشگاه محصولات پروتئینی محلی واقع شده است. برای ناهار می توانید انواع سوپ، سالاد و بعلاوه سوسیس مخصوص آلمانی را که همگی با یک تکه عظیم نان سرو می شوند، سفارش بدهید. در این رستوران بعضی از غذاهای سنتی آلمانی ازجمله سوپ سیب زمینی و سوسیس طبخ شده با نوعی گندم خاص و انواع سوسیس های مخصوص آلمانی با روش های طبخ متفاوت در دسترس مشتریان است. اگرچه مغازه های دیگری هم در این منطقه، کسب و کار مشابهی دارند اما هیچ کدام به پای این رستوران نمی رسند.

2. رستوران هولبینز

کافه رستوران هولبینز (Holbeins) در حوالی رودخانه ماین که از مرکز فرانکفورت عبور می نماید، قرار گرفته است. این رستوران در مجاورت موزه هنری اِشتیدل (Städel) قرار گرفته که برترین های تاریخ هنر اروپا در طی هفت صد سال از بوتیچلی تا بازلیتس را در معرض دید عموم قرار داده است. پس از بازدید از موزه برای صرف یک ناهار مختصر بهتر است به رستوران هولبینز سر بزنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و از سوشی های لذیذ تا غذاهای سنتی آلمانی را برای مشتریان سرو می نماید.

3. رستوران قلب آفریقا

رستوران ایم هِزن افریکاس (Im Herzen Afrikas) که نامش مترادف با عبارت در قلب آفریقا است، نوعی متفاوت از غذاهای معمول اروپا را به مشتریان ارائه می نماید. منوی این رستوران به شرق آفریقا تعلق دارد و طبق سنت مرسوم این منطقه باید غذاهای این رستوران را با دست بخورید. غذاهای این رستوران در دیس های عظیم چند نفره سرو می شوند و به هر فرد یک تکه نان داده می گردد تا طعم لذیذ غذا را با دستان خود بچشد. کف این رستوران با ماسه پر شده و روی دیوارهای آن هم تزیینات رنگارنگ جا خوش نموده است. در قلب آفریقا می توانید غذای خود را در حالی که روی بالش های نرم کف رستوران نشسته اید، میل کنید!

4. رستوران ویلا روچیلد

ویلا روچیلد (Villa Rothschild) که جزو املاک خانوادگی روچیلد به شمار میرود، در شمال غربی فرانکفورت و در پارک روچیلد قرار گرفته است. این رستوران در حال حاضر میزبان یک هتل لوکس است که برترین غذاهای فرانکفورت را سرو می نماید و در میان لیست 40 رستوران برتر سراسر آلمان جای گرفته، متخصص پخت غذاهای کلاسیک فرانسوی است و تجربه منحصر به فردی از طعم لذیذ غذاهای آلمانی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. خوراک کبوتر، گوشت گوساله و خاویار این رستوران را در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید؛ اگرچه تاکید نمی کنیم که این غذا ها مقرون به صرفه هم باشد.

5. رستوران زاگِس

این رستوران روح پاریس را به تن فرانکفورت دمیده است و برترین غذاهای فرانسوی همراه با بعضی غذاهای آلمانی ازجمله سوپ مارچوبه و خوراک گوشت گوساله را سرو می نماید. علاوه بر این، زاگس (Zarges) در پی ارائه تجربه ای از غذاهای فرانسوی ازجمله خوراک خرچنگ، جگر غاز و ... در آلمان است. بعلاوه گزیده ای از کیک ها و شیرینی های خانگی هم در زاگس سرو می گردد. مواد اولیه این رستوران کاملاً تازه است و از منابع محلی تامین می گردد. این رستوران با رنگ های قرمز و طلایی و نور کم به همراه نقاشی های دیواری عظیم تزیین شده که احساس خاص بودن به آن می دهد.

6. رستوران ماین تُوِر

فرانکفورت به اسم مرکز اقتصادی آلمان شناخته می گردد و برای لمس بهتر این موضوع، چه راهی بهتر از غذا خوردن در رستوران برج ماین تور (Main Tower) در ارتفاع 187 متری! برج 56 طبقه ماین اکنون نمادی آشنا در افق منطقه بانکی فرانکفورت است. رستوران این برج در طبقه 53 واقع است و پنجره های عریض آن نمایی زیبا از شهر را در برابر دید مشتریان می گذارد.

7. رستوران ویلا مرِتون

منوی ویلا مرِتون (Villa Merton) به کشاورزی سازگار با محیط زیست تاکید دارد. این رستوران که دو ستاره از کتاب راهنمای میشلن را از سال 2003 به خود اختصاص داده، بیشتر برای غذاهای خلاقانه اش از جمله توت کوهی، جگر گربه ماهی یا روغن خارخاسک شناخته می گردد. صرف غذا در این رستوران نه تنها شما را با طعم غذاهای محلی آشنا می نماید، بلکه زاویه ای تازه از خلاقیت در آشپزی را به شما معرفی می نماید.

8. رستوران آیوری کلاب

رستوران آیوُری کلاب (The Ivory Club)، یک رستوران تلفیقی هندی است که غذاهای خود را با اسم غذاهای استعماری معاصر عرضه می نماید. این رستوران طیف وسیعی از غذاها از جمله شمشیر آتش (کباب مرینیت شده) و چندین نوع استیک را در منوی خود گنجانده است. تزیین فضای داخلی این رستوران با چوب سیاه هم، حس یک باشگاه نجیب زاده ها را به مشتری القا می نماید.

9. رستوران اپفلوین سالزر

اپفلوین سالزر (Apfelwein Solzer) که بیش از 100 سال پیش به وسیله خانواده سالزر تملک شده، نوشیدنی های خاص فرانکفورتی را با پنیر و سس سبز مشهور منطقه درست می نماید. سوسیس، کباب دنده و استیک همراه با نوشیدنی های خاص، مهم ترین عوامل معروفیت اپفلوین سالزر هستند. این رستوران از قرن شانزدهم پابرجاست و در هوای گرم تابستان هم می توان از فضای باغ آن استفاده کرد.

10. رستوران فرانسوی

رستوران تحسین شده فرانسوی (Restaurant Francais) درست در مرکز فرانکفورت واقع شده است. این رستوران دارای یک منوی 9 تایی و یک منوی کوچک تر 5 تایی برای کسانی است که در پی چشیدن طعم غذاهای لذیذ هستند؛ البته نباید فراموش کنید تخصص آن ها ماهی و غذاهای دریای است. فضای داخلی این رستوران با رنگ های سفید و قرمز به همراه کاغذدیواری های گل دار تزیین شده و دارای پنجره های فرانسوی عظیمی به فضای بیرون است.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1846

به "10 رستوران شگفت انگیز در فرانکفورت آلمان، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران شگفت انگیز در فرانکفورت آلمان، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید