آژانس بین المللی انرژی خواهان کوشش بیشتر اتحادیه اروپا برای تغییرات جوی شد

به گزارش فیس راز، آژانس بین المللی انرژی (IEA) در بیانیه ای اظهار داشت: اتحادیه اروپا یک برنامه احیای سبز قابل تحسین دارد، اما اگر بخواهد به اهداف بلندپروازانه خود برای کاهش انتشار گاز های گلخانه ای دست یابد، به سیاست های قویتری احتیاج دارد.

آژانس بین المللی انرژی خواهان کوشش بیشتر اتحادیه اروپا برای تغییرات جوی شد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از اویل پرایس، آژانس بین المللی انرژی (IEA) روز پنجشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا یک برنامه احیای سبز قابل تحسین دارد، اما اگر بخواهد به اهداف بلندپروازانه خود برای کاهش انتشار گاز های گلخانه ای دست یابد، به سیاست های قویتری احتیاج دارد.

این آژانس در ادامه تاکید نمود که بلوک اتحادیه اروپا در بخش انرژی پاک، جایی که سهم انرژی های تجدیدپذیر در حال رشد است، پیشرفت خوبی داشته است، اما در صرفه جویی مصرف انرژی در حمل و نقل، ساختمان ها و لوازم خانگی پیشرفت کندی داشته است.

بیشتر بخوانید

رونمایی آژانس بین المللی انرژی از برنامه 3 تریلیون دلاری انرژی پاک

آژانس بین المللی انرژی: رکود بازار نفت با کاهش فراوری جبران نمی گردد

اتحادیه اروپا خاتمه سال گذشته از پیمان سبز اروپا رونمایی کرد، برنامه ای برای خنثی کردن تغییرات آب و هوا تا سال 2050. طبق این توافق نامه، اتحادیه اروپا از سرمایه گذاری در مشاغل پایدار، فناوری ها و راه چاره ها و در فراوری انرژی سبز و فراوری برق حمایت خواهد نمود.

این پیمان همچنین شامل یک صندوق به اصطلاح فقط انتقال برای حمایت مالی از مناطق و یا کشور هایی که به زغال سنگ وابسته هستند، می گردد.

در پی بحران بیماری کووید-19، اتحادیه اروپا ابزار های تأمین اعتبار را برای حمایت از سرمایه گذاری در بهبود مالی با موضوع انتقال سبز و دیجیتال پیشنهاد داد.

براساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، توافق نامه سبز اروپا فرصتی واقعی برای تقویت سرمایه گذاری در انتقال انرژی پاک است.

فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی، در بیانیه ای گفت: با برنامه های خود برای بهبودی مالی، اتحادیه اروپا فرصتی واقعی برای تقویت فعالیت های مالی، ایجاد شغل و حمایت از تحول طولانی مدت بخش انرژی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1184

به "آژانس بین المللی انرژی خواهان کوشش بیشتر اتحادیه اروپا برای تغییرات جوی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس بین المللی انرژی خواهان کوشش بیشتر اتحادیه اروپا برای تغییرات جوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید