اجرای طرح جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد سرعت می گیرد

به گزارش فیس راز، سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد از سرعت بخشیدن فرایند اجرایی طرح جامع گردشگری استان خبرداد.

اجرای طرح جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد سرعت می گیرد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی روز چهارشنبه 15 مردادماه، گفت: در نشست با مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی تهران به عنوان مشاور طرح، سرعت بخشیدن به اجرای طرح جامع گردشگری استان مصوب شده است.

او اضافه نمود: اجرای دقیق پروژه های گردشگری و نیازسنجی شهرستان ها در زمینه گردشگری از مهم ترین اهداف اجرای طرح جامع گردشگری استان است.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: مشاور طرح باید به گونه ای کار را شروع کند که در انتها خروجی مناسبی برای توسعه گردشگری استان ایجاد کند.

علی قادری مشاور اجرای طرح جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: کار مطالعاتی ما شروع شده و در این راستا طرح های بالادستی از جمله آمایش سرزمین و طرح بنیاد علوی در شهرستان لنده بررسی شده است.

او اضافه نمود: در این طرح، پروژه های گردشگری هر شهرستان به لحاظ فنی و اقتصادی امکان سنجی می شود.طرح جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در سه محور طبیعت گردی، زندگی روستایی و عشایری و گردشگری خلاق تهیه می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1251

به "اجرای طرح جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد سرعت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد سرعت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید