احتمال تغییر حکم زندان برلوسکونی به کار در یک مرکز نگهداری سالمندان

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: یک آژانس دولتی ایتالیا از دادگاهی در این کشور خواست تا سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق این کشور به جای گذراندن یک سال از محکومیت خود در زندان در مرکز نگهداری سالمندان کار و خدمت کند.

احتمال تغییر حکم زندان برلوسکونی به کار در یک مرکز نگهداری سالمندان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه حریت، برلوسکونی 77 ساله که در دهه های اخیر سلطه مطلقی بر فعالیت های سیاسی ایتالیا داشته نوامبر گذشته به علت مجرم شناخته شدن در پرونده کلاهبرداری مالیاتی از مجلس سنا اخراج شد.

بر اساس این گزارش حکم محکومیت 4 ساله وی به زندان به یک سال تقلیل پیدا نموده است و اکنون نیز یک نهاد دولتی ایتالیا خواهان آن شده است تا برلوسکونی به جای رفتن به زندان در یک مرکز نگهداری سالمندان خدمت و کار کند.

برلوسکونی کلیه اتهامات مطرح شده ضد وی در مورد کلاهبرداری مالیاتی را رد نموده است. قضات ایتالیایی روز پنج شنبه در مورد این مساله تصمیم گیری خواهند کرد که آیا برلوسکونی می تواند تحت بازداشت خانگی قرار گیرد و یا به جای زندان فعالیت اجتماعی را انجام دهد.

بعید به نظر می رسد که با توجه به غیر خشونت آمیز بودن جرم برلوسکونی به زندان برود. منابع قضایی اعلام کردندف این احتمال وجود دارد که برلوسکونی یک روز در هفته در مرکز نگهداری سالمندان به فعالیت مشغول گردد.

این آژانس دولتی ایتالیا همچنین پیشنهاد داده است که اگر رفتار برلوسکونی مناسب و قابل قبول باشد حکم محکومیت یک ساله وی به 9 ماه کاهش پیدا کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 553

به "احتمال تغییر حکم زندان برلوسکونی به کار در یک مرکز نگهداری سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر حکم زندان برلوسکونی به کار در یک مرکز نگهداری سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید