از گلکسی نوت 10 چه خبر؟

به گزارش فیس راز، با آنکه تا زمان معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ زمان زیادی باقیمانده است، اخبار غیررسمی و فاش شده بسیاری درباره گوشی هوشمند سامسونگ منتشر می گردد.

از گلکسی نوت 10 چه خبر؟

براساس اخبار فاش شده دو منبع مختلف که به نظر می رسد هر دو منابع مطمئنی هستند و معمولا اخبار موثقی منتشر می نمایند، انتظار می رود گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 با فناوری شارژ سریع تر از شارژر 25 وات معرفی و به بازار عرضه گردد.

لازم به ذکر است درحال حاضر، گوشی های هوشمند گلکسی A70 و نسخه 5G گلکسی اس 10 سامسونگ از فناوری شاژر سریع 25 واتی بهره می برند. به نظر می رسد غول فناوری کره ای درصدد است امسال میلادی را با عرضه دومین سری پرچم داران خود به انتها برساند. اوایل فروردین ، گلکسی A70 با نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین سه گانه 32 مگاپیکسلی معرفی گردید. پیش از آن، یعنی اول اسفند، نیز نسخه 5G گلکسی اس 10 با نمایشگری 6.7 اینچی با باتری حجیم معرفی گردید.

این دو منبع خبری بر سر یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن این است:

گلکسی نوت 10 با فناوری شارژ 25 واتی یا کمتر از 25 واتی معرفی نخواهد شد و احتمالا ظرفیت باتری و سرعت شارژ این محصول، جزو ضعف های کره ای ها نخواهد بود.

متأسفانه، به منابع منتشرنماینده خبر مربوط به فناوری شارژر گلکسی نوت 10 اشاره ای نشده است؛ اما به نظر می رسد ظرفیت باتری و سرعت شارژ، دیگر پاشنه آشیل سامسونگ نخواهد بود. پیش تر، گفته شده بود گلکسی نوت 10 پرو با باتری 4500 میلی آمپرساعتی معرفی می گردد. اگر این خبر صحت داشته باشد و نوت 10 با فناوری شارژ سریع 50 واتی معرفی گردد، می توان گفت پرچم دار بعدی کره ای ها از این نظر مشابه گوشی های هوشمند دیگر بازار نخواهد بود.

زومیت

منبع: انتخاب
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 230

به "از گلکسی نوت 10 چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گلکسی نوت 10 چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید