اضافه شدن 2 گوشی هوشمند با امنیت بالا به سری Edge موتورولا

به گزارش فیس راز، سایت شرکت موتورولا دو گوشی Motorola Edge 20 و Edge 20 Lite Business Edition را به مجموعه گوشی های خود اضافه نمود.

اضافه شدن 2 گوشی هوشمند با امنیت بالا به سری Edge موتورولا

به گزارش خبرنگار ، به نقل از فون آرنا، موتورولا کوشش می نماید با افزودن دو گوشی از جدیدترین گوشی های هوشمند سری Edge به مجموعه خود، بخش تجاری خود را تقویت کند. گوشی های Edge 20 و Edge 20 Lite هم اکنون در گزینه Business Edition برای کسانی که بعضی ویژگی های امنیتی اضافی را می خواهند در دسترس هستند.

هیچ یک از این دو گوشی تفاوتی با همتایان خود ندارند، اما احتمالاً قیمت آن ها بیشتر است. نسخه تجاری Motorola Edge 20 و Edge 20 Lite در سایت شرکت درج شده اند، اما نمی توان آن ها را به صورت جداگانه خریداری کرد.

برخلاف نسخه های معمولی، این گوشی ها دارای Android Enterprise Recommended هستند و دارای حالت همواره آنلاین به نام Zero-touch هستند که به شما امکان می دهد تا از راه دور گوشی را مدیریت و هریک از دو گوشی را کنترل کنید.

ذکر این نکته لازم است که گوشی های Motorola Edge 20 و Edge 20 Lite Business Edition دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت می نمایند و وصله های امنیتی آن ها ظرف 90 روز منتشر می گردد.

به غیر از این، در واقع چیز اضافی دیگری وجود ندارد و فقط همین امنیت بالاتر و موارد ذکر شده هستند که تمایز در این خانواده از گوشی های موتورولا را ایجاد می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1883

به "اضافه شدن 2 گوشی هوشمند با امنیت بالا به سری Edge موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 2 گوشی هوشمند با امنیت بالا به سری Edge موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید