ساعت هوشمند مقرون به صرفه و هدفون گردنبندی نو اوپو!

به گزارش فیس راز، در مراسم معرفی Reno 7، شرکت اوپو ساعت از ساعت هوشمند نو خود بنام OPPO Watch Free و یک رنگ نو از هدفون گردنبندی Enco M32 خود رونمایی کرد.

ساعت هوشمند مقرون به صرفه و هدفون گردنبندی نو اوپو!

به گزارش خبرنگاران، OPPO Watch Free جدیدترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه این شرکت است که دارای ویژگی هایی مانند پنل AMOLED، اتصال بلوتوث 5.0، نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته و همچنین سنسور SpO2 برای نظارت بر شرایط سلامتی است.

اوپو می گوید: این ساعت هوشمند دارای عملکرد پیشرفته نظارتی OSleep می باشد که کیفیت استراحت را ارزیابی می کند و خطر آپنه یا توقف تنفسی در خواب را کنترل می کند. طبق گزارشات منتشر شده OPPO Watch Free با یک بار شارژ تا 14 روز دوام می آورد و همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. هدفونی گردنبندی OPPO Enco M32 در رنگ سبز عرضه شده و سخت افزار آن مشابه نسخه اصلی است.

قیمت OPPO Watch Free و Enco M32

OPPO Watch Free قیمتی معادل 5999 روپیه دارد و هنوز زمان عرضه این محصول تعیین نیست. OPPO Enco M32 Green قیمتی معادل 1799 روپیه دارد و این شرکت از 9 تا 11 فوریه یک پیشنهاد مقدماتی دارد که در آن مشتریان می توانند 300 روپیه تخفیف دریافت کنند و آن را با قیمت 1499 روپیه خریداری کنند.

تعیینات OPPO Watch Free

OPPO Watch Free دارای ک صفحه نمایش 1.75 اینچی 2.5D خمیده AMOLED با وضوح 280 در 456 پیکسل، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ است. این ساعت هوشمند دارای بیش از 100 حالت ورزشی می باشد ودر 6 حالت ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی، شنا، ماشین بیضوی و دستگاه پارویی از ردیابی اتوماتیک پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند با دستگاه های اندروید 6.0 و بالاتر و iOS 10.0 به بالا سازگار است.

همچنین دارای سنسور حرکت شش محوره، سنسور ضربان قلب نوری، حسگر نوری اکسیژن خون و حسگر نور محیط می باشد. OPPO Watch Free دارای بلوتوث 5.0 و استاندارد ضدآب ATM 5 می باشد. وزن این ساعت هوشمند با بند 32.6 گرم می باشد و دارای یک باتری 230 میلی آمپری است که گفته می شود تا 14 روز دوام می آورد و با 5 دقیقه شارژ 1 روز دوام می آورد. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و تشخیص خروپف اشاره کرد. OPPO Watch Free امکان کنترل موسیقی، اعلان ها و هشدار های تماس را نیز دارد.

تعیینات OPPO Enco M32

Enco M32 که قبلاً در رنگ مشکی عرضه شده بود، اکنون در رنگ سبز ارائه شده است. این هدفون بلوتوث گردنبند دارای باتری 220 میلی آمپر ساعتی است و ادعا می شود که با یک بار شارژ تا 28 ساعت دوام می آورد. هدفون ها از طریق بلوتوث 5.0 جفت شده و با دستگاه های اندرویدی و Ios سازگار می باشند. این هدفون دارای یک درایور داینامیک 10 میلی متری می باشد و ویژگی هایی مانند تأخیر کم، امکان تعویض سریع بین دو دستگاه و درگاه شارژ USB Type-C می باشد.

اوپو می گوید این هدفون گردنبندی با ده دقیقه شارژ تا 20 ساعت می تواند دوام بیاورد. هدفون M32 دارای یک سوییچ مغناطیسی hall می باشد که وقتی هدفون ها به دور گردن متصل می شوند، صدا را متوقف می کند و به محض جدا شدن آن ها شروع به پخش موسیقی می کند. وزن این هدفون 33 گرم است و دارای استاندارد IP55 در برابر آب و گرد و غبار می باشد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2088

به "ساعت هوشمند مقرون به صرفه و هدفون گردنبندی نو اوپو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند مقرون به صرفه و هدفون گردنبندی نو اوپو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید