اقامتی خوش در هتل های گوا

به گزارش فیس راز، با 5 هتل در گوا آشنا شوید

سفر به ایالت گوای هند، می تواند یکی از بی نظیرترین سفرهایی باشد که تا به حال داشته اید. گوا به دلیل پیشینه تاریخی و سلطه پرتغالی ها فرهنگی متفاوت از نقاط دیگر هند دارد. در سفر به گوا می توانید تفریحاتی ساحلی، غذاهایی دلچسب و اقامت در هتل هایی لوکس را تجربه کنید. با خبرنگاران همراه باشید و با چند هتل 4 و5 ستاره گوا آشنا شوید:

اقامتی خوش در هتل های گوا

Dona Sylvia Beach Resort

این هتل 5 ستاره برای کسانی که به دنبال تعطیلاتی آرام هستند، مناسب ترین گزینه است. باغ های زیبا در اطراف سواحل جنوبی گوا این هتل را دوست داشتنی تر می نماید. دونا سیلویا بیچ ریزورت 181 اتاق لوکس دارد. رفتار حرفه ای پرسنل این هتل و پیشبینی نیازهای مسافران چیزی است که باعث می گردد مسافرانی که زیاد به گوا سفر می نمایند، همواره این هتل را انتخاب نمایند. در رستوران های این هتل غذاهای اروپایی و هندی سرو می گردد و خیال شما بابت کیفیت و طعم این غذاها راحت است. مسافرانی که در دونا سیلویا بیچ ریزورت اقامت دارند می توانند در ساحل ماسه ای و استخر تمیز این هتل اوقات خوشی را بگذرانند.

Kenilworth Resort & SPA

این هتل 5 ستاره در بخش جنوبی گوا واقع شده است. جنوب گوا نسبت به شمال آن خلوت تر و آرام تر است. اتاق های راحت با بالکن، استخر بزرگ و زیبا و دسترسی مستقیم به ساحل ماسه ای از مهمترین ویژگی های این هتل مدرن و مجهز است. شما می توانید در ساحل زیبای این هتل چتربازی و جت اسکی را تجربه کنید و اگر اهل ورزش باشید سالن ورزشی مجهز این هتل به شما اجازه می دهد در سفر هم به تمریناتتان ادامه بدهید.

Novotel Goa Shrem Hotel

اگر می خواهید با خانواده تان سفری آرامش بخش داشته باشید این هتل 4 ستاره گوا را انتخاب کنید. غذاهای فوق العاده خوشمزه، مهمان نوازی بی نظیر، اتاق های راحت و دلباز و مجهز به قهوه ساز تعطیلات شما را دلنشین خواهند کرد. پرسنل خونگرم و دلسوز هتل شما را برای داشتن سفری بهتر هدایت خواهند کرد. طی اقامتتان در این هتل می توانید از محوطه زیبای خارج هتل، استخر و سالن بدنسازی هتل بهره ببرید.

Chances Resort & Casino

با سه دقیقه پیاده روی از این هتل 4ستاره به ساحل می رسید. اتاق های تمیز و مرتب با چشم اندازی رو به دریا، بوفه صبحانه کامل و خوشمزه، استخر و باغی زیبا، اقامت دلنشینی را در این هتل برایتان رقم می زند. موسیقی زنده ای که در لابی اجرا می گردد حال و هوایی متفاوت برای مسافران ایجاد می نماید. این هتل برای سفرهای خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود، زیرا هتل فکر همه اعضای خانواده را نموده و برای هر سنی امکانات مناسبی ارائه می دهد.

Doubletree By Hilton Goa

این هتل 4ستاره در شمال گوا قرار گرفته است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به ساحل بگا خواهید داشت. صبحانه های دابل تری بای هیلتون هواداران زیادی دارد و شما می توانید در این هتل خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و متنوعی را با قیمتی مناسب تهیه کنید. ضمن اینکه رستوران های Pink chili و Banyaanکه بین مسافران گوا محبوب هستند در فاصله کمی با این هتل قرار گرفته است. اگر اهل خرید از بازارهای شبانه باشید، بازار شبانه شنبه هم فاصله کمی با این هتل دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 654

به "اقامتی خوش در هتل های گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی خوش در هتل های گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید