امکان فراوری دسته وسیعی از نانوالیاف ها با دستگاه الکتروریسندگی اتوماتیک فراهم شد

به گزارش فیس راز، شرکت اطلس سازه آریا تجهیزات الکتروریسندگی اتوماتیک برای فراوری طیف وسیعی از نانوالیاف را به بازار عرضه می نماید.

امکان فراوری دسته وسیعی از نانوالیاف ها با دستگاه الکتروریسندگی اتوماتیک فراهم شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت اطلس سازه آریا از زیرمجموعه های شرکت فناوری نانوساختار آسیا، یکی از گروه های صنعتی پیشرو در زمینه فراوری دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی تمام اتوماتیک الکتروریسی است که خطوط نیمه صنعتی و صنعتی فراوری انبوه نانوالیاف پلیمری، سرامیکی، و کامپوزیتی در ایران و منطقه خاورمیانه را عرضه می نماید.

انعطاف در طراحی، سهولت در به کارگیری، وسعت تجهیزات جانبی ارائه شده، کنترل بسیار دقیق به همراه دامنه بالای تغییرات در نظر گرفته شده برای پارامتر های الکتروریسی و نیز امکان اعمال تغییرات مختلف در شرایط عملیاتی، فرآیندی و محیطی براساس احتیاج مشتریان و کاربران از جمله مزیت های ادوات الکتروریسندگی این شرکت است.

از این تجهیزات می توان برای فراوری طیف وسیعی از نانوالیاف، پلیمر های طبیعی، سنتزی و همچنین نانوذرات پلیمری و سرامیکی استفاده کرد. همچنین می توان این تجهیزات را برای فراوری بستر های بی بافت از نانوالیاف، فراوری نانوالیاف آرایش یافته، چند لایه های متشکل از نانوالیاف و نیز فراوری پیوسته و یا ناپیوسته محصولات متشکل نانوالیاف استفاده کرد.

دستگاه های الکترویسی آزمایشگاهی تمام اتوماتیک این شرکت قابلیت فراوری دسته وسیعی از نانوالیاف پلیمر های طبیعی، سنتزی و نانوذرات پلیمری، سرامیک را دارا هستند. به طور کلی در تمامی مدل های ارائه شده، به دلیل طراحی یکپارچه نرم افزار رابط کاربری و به کارگیری تجهیزات مناسب، امکان تنظیم، تغییر و کنترل تمام متغیر های فرایند پیش و حین انجام عملیات امکان پذیر است. همچنین به دلیل طراحی مدولار و منعطف امکان اعمال هر گونه ویرایش در تجهیزات و ماژول های دستگاه بر اساس احتیاجمندی های کاربران فراهم شده است.

امکان بهره گیری از کاربرد دوگانه این دستگاه در استفاده به عنوان الکترواسپری، امکان به کارگیری آرایش های مختلف از ریسنده ها و جمع کننده ها، بهره گیری از سامانه های ایمنی نظیر قفل درب ایمنی برای جلوگیری از شوک الکتریکی و نیز سامانه تخلیه ایمن برای تخلیه حلال های سمی و نانوالیاف معلق از جمله قابلیت های مشترک تجهیزات فراوریی این شرکت است.

نانوالیاف فراوری شده با این ادوات در حوزه هایی نظیر زیست فناوری، محیط زیست، پزشکی، دارو و بهداشت، فراوری و ذخیره سازی انرژی کاربرد دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1357

به "امکان فراوری دسته وسیعی از نانوالیاف ها با دستگاه الکتروریسندگی اتوماتیک فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان فراوری دسته وسیعی از نانوالیاف ها با دستگاه الکتروریسندگی اتوماتیک فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید