ایتالیا با غلبه بر ایران خود را نجات داد، ایران پدیده جدید لیگ جهانی است

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی نوشت، تیم ملی والیبال ایتالیا با درس دریافت از شکست اول مقابل ایران این تیم را در دومین بازی شکست داد.

ایتالیا با غلبه بر ایران خود را نجات داد، ایران پدیده جدید لیگ جهانی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در گزارشی اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایتالیا پیروز شد در 5 ست با نتیجه 3 بر 2 (25 بر 22، 25 بر 20، 20 بر 25، 18 بر 25 و 25 بر 13) از سد ایران، پدیده جدید رقابت های لیگ جهانی بگذرد و شکست آدینه شب مقابل این تیم را جبران کند.

در حدود 4 هزار و 300 تماشاگر در سالن برگزاری این مسابقه حضور داشتند و دیدار ایتالیا مقابل ایران که مربی اش پیش از این راهنمایی تیم های ملی مردان و زنان ایتالیا را به عهده داشته تماشا کردند.

شاگردان مائورو بروتو با استفاده از تجربیات شکست اول مقابل ایران و اشتباهاتی که در بازی آدینه مقابل این تیم مرتکب شده بود پیروز شد ست اول و دوم را از آن خود کند. ایوان زایتسف، قطر پاسور ایتالیا که در دیدار قبل مقابل این حریف آسیایی 19 امتیاز برای تیمش به دست آورده بود در این دیدار نیز مجموعاً 18 امتیاز برای آتزوری به ارمغان آورد.

ایتالیا در ست سوم ضعیف ظاهر شد و نتیجه را به ایران واگذار کرد. در ست چهارم ایران بازی را به خوبی اداره کرد و پیروز شد با نتیجه 25 بر 18 دومین ست را از آتزوری بگیرد و کار به تساوی کشیده گردد.

در ست پنجم ایتالیا سختکوش تر ظاهر شد و با حمایت هوادارانش در سالن برگزاری این مسابقه در ساساری با نتیجه 15 بر 13 کار را تمام کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 312

به "ایتالیا با غلبه بر ایران خود را نجات داد، ایران پدیده جدید لیگ جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا با غلبه بر ایران خود را نجات داد، ایران پدیده جدید لیگ جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید