باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

به گزارش فیس راز، باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا با مسافت 2.4 کیلومتر، از زیباترین باغ های موجود در کل تایلند است. میتونید از اول صبح به دیدن این باغ زیبا برید و آخر شب برگردید! قشنگی های این باغ تمومی نداره!

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

لبته این مجموعه بیشتر شبیه به یک پارک تفریحیه. چطور؟ نمایشگاه های روزانه فرهنگی و تفریجی، رستوران های متنوع با امکانات سطح بالا و محیطی دوستداشتنی! همگی مجموعه باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا رو به مکانی درجه یک برای تفریح شما تبدیل نموده!

باغ های این مجموعه بسیار متنوع و جالب هستن. از باغ های مخصوص قرون وسطی گرفته تا باغ های فرانسوی، باغ های بریتانیایی و یا باغ های دوران رنسانس ایتالیا که هرکدوم زیبایی منحصر به فرد خودشون رو دارن.باغ های درختان ژاپنی و نخل از دیگر باغ های این مجموعه خارق العاده هستن.

چون مساحت این باغ به شدت بزرگه، نمیشه فقط با قدم زدن همه مجموعه رو دید. بهترین راه کرایه دوچرخه و استفاده از اون برای دیدن سراسر باغه. باغچه ارکیدهای پیوندی با بیشتر از 670 مدل ارکید در انتظار شماس! همه مدل گیاه هایی که در شرایط آب و هوایی تایلند رشد میکنن در این باغ پیدا میشن.

باغ های فرانسوی همگی از روی باغ های ورسای ساخته و بازسازی شدن.

یکی دیگر از جاذبه های این مجموعه پل معلق یک کیلومتریه که شمارو از قلب زیبایی های باغ عبور میده! اجراهای فرهنگی و باستانی تایلند هم در مجموعه باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا برگزار میشن!

ساعت های بازدید این مجموعه از نه صبح تا پنج عصر میباشد و آدرسش رو هم میذاریم

Km. 163, سوخومویت Road Highway 3

انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 222

به "باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید