پارک یخ جادویی سیام؛ جاذبه برفی و شگفت انگیز تایلند ، عکس

به گزارش فیس راز، پارکی شگفت انگیز که بازدیدکنندگان را به محض ورود متعجب می نماید. در پارک تفریحی یخ جادویی سیام مجسمه های یخی و برفی با منظره ای عجیب و غریب به سبک تایلندی خواهید دید که خارق العاده هستند.

پارک یخ جادویی سیام؛ جاذبه برفی و شگفت انگیز تایلند ، عکس

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

پارکی که شامل بخش های مختلفی است و می توانید نیم روز را آن جا سرگرم شوید. به دلیل ارزان بودن بازدید از این مجموعه افراد بیشتری مشتاق به بازدید هستند و با خرید بلیط هواپیما سفرخاطره انگیزی را در پاتایا تجربه می نمایند.

تاریخچه پارک یخ جادویی سیام

پارک یخی برای اولین بار در سال 2016 افتتاح شد و خیلی سریع در لیست جاذبه های پر بازدید تایلند نهاده شد. شهر پاتایا در منطقه گرمسیری و استوایی واقع شده و سفیدی برف در این منطقه دیده نشده است؛ ایده این پارک بی نهایت زیباست زیرا در ناحیه جنگل های گرمسیری با دمای 31 درجه سانتی گراد رنگ سفید برف و سرمای منفی 10 درجه سانتی گراد را خواهید دید، چیزی مانند معجزه که هر بیننده ای را شگفت زده می نماید.

واقعا غیرقابل باور است که در شهر با لباس های تابستانی و خنک بگردید، اما با ورود به این پارک تفریحی کاپشن پشمی و لباس گرم بپوشید.

معماری و بخش های مختلف

در پارک تفریحی یخ جادویی سیام بخش های مختلفی برای بازدید وجود دارد. گنبد یخی یا بهشت سیام اولین بخش برای بازدید است که مجسمه هایی مانند خرس های قطبی، پنگوئن ها و خانه های اسکیمو ها وجود دارند. کل گنبد و پله ها و مجسمه ها همانند قطب شمال از جنس یخ هستند. فضای درونی مجموعه پر از مجسمه های افسانه ای از جنس برف است که با هنرمندی کامل ساخته شده اند.

در گنبد یخی نورهایی به کار رفته که در حال تغییر رنگ هستند و همین باعث جذابیت بیش از حد شده است؛ در این بخش می توانید عکس های یادگاری بی نظیری بگیرید. حتی سرسره ای از جنس یخ نیز در این مجموعه وجود دارد که می توانید همانند کودکی سرسره سواری کنید. مطمئنا با بازدید از این پارک جذاب به شما خوش خواهد گذشت. هنگام بازدید از پارک یخ جادویی سیام بهتر است لباس گرم، شلوار بلند، کفش مناسب و کت گرم بپوشید.

فضای بیرونی پارک یخ جادویی سیام

در محوطه خارجی نیز تعداد زیادی مجسمه عظیم شنی به رنگ سفید ساخته شده است، طوری به نظر می رسد که با برف پوشانده شده اند، اما در واقع این طور نیست و طراحی آن ها شبیه به مجسمه های برفی است. در شب نیز این مجسمه ها با نورهای رنگی تزئین شده و صحنه های زیبایی خلق می نمایند که از بازدیدشان سیر نخواهید شد.

همان طور که گفتیم در محوطه خارجی frost magical ice of siam مخلوقات، درختان و گیاهان افسانه ای زندگی می نمایند، به همین دلیل بر اساس نام جنگل افسانه ای هیماپان، به همین نام هیماپان نامگذاری شده است. به عقیده اهالی پاتایا با آیین بودا و هندو، مخلوقاتی در جنگل هیماپان زندگی می نمایند که از ترکیب چند نوع حیوان درست شده اند، مثلا اسبی که سر پرنده دارد یا ماهی که سر فیل دارد و غیره. مجسمه های محوطه خارجی پارک یخ جادویی نیز بر همین عقاید طراحی و ساخته شده اند و جالب اینجاست که در کنار هر کدامشان توضیحاتی نیز نوشته شده است.

غذاهای تور یخ جادویی سیام

در مجموعه پارک یخ جادویی 4 منو وجود دارد؛ پکیج اول شامل غذاهای حاضری مانند سوخاری که کمتر از 3 دقیقه آماده می شوند. پکیج دوم منوی گسترده تری از غذاهای حاضری دارد که آماده شدنسان حدودا 4 تا 5 دقیقه زمان می برد. پکیج سوم نیز انواع املت و ماهی است و بین 6 تا 7 دقیقه آماده می گردد. پکیج آخر نیز هم از لحاظ زمانی بیشتر طول می کشد و هم از لحاظ هزینه گران تر است، اما تنوع غذایی بیشتری دارد.

ساعت بازدید و هزینه ورود به پارک یخ جادویی

9

پارک یخی جادویی پاتایا همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 9 شب برای بازدید عموم باز است. هزینه ورودی برای هر نفر عظیمسال و بچه ها فرق دارد، البته نکته قابل توجه در پاتایا هزینه بلیط ورودی بچه ها به قدشان ربط دارد، نه سن آنها. بچه های که قد آن ها بین 91 تا 130 سانتی متر باشد، هزینه ورودی بچه ها را می پردازند، در صورتی که بیشتر از 130 سانتی متر باشد، باید هزینه ورودی عظیمسالان را پرداخت کنید. اما اگر قدشان زیر 90 سانتی متر باشد به طور رایگان می توانند بازدید نمایند.

هزینه پرداختی هنگام ورود شامل بلیط ورودی و اجاره یک کت گرم زمستانی و سرو یک نوشیدنی در لیوان یخی است. در صورت احتیاج به اجاره کفش گرم و دستکش باید هزینه اضافه پرداخت کنید. در هنگام خرید بلیط ورودی می توانید بلیط گزینه های دیگری مانند نوشیدنی، ناهار یا شام را نیز تهیه کنید. همچنین در این پارک یخی و سرد خدمات حمل و نقل با ون انجام می گیرد که برای بهره مندی از این وسایل باید هزینه پرداخت هزینه کنید. اگر دوست دارید در اجرای نمایش ها نیز شرکت کنید باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

نحوه دسترسی به پارک یخ جادویی سیام

پارک یخ جادویی سیام در کنار مزرعه گوسفند پاتایا در جاده 36 در نزدیکی اتوبان شماره 7 به نام چونبوری نهاده شده است. این پارک یخی حدودا 15 کیلومتر با پاتایا فاصله دارد.راحت ترین روش برای رسیدن به پارک یخ جادویی استفاده از تاکسی یا سونگ تائو نوعی وانت تاکسی است. بهتر است تاکسی مورد نظر را برای رفت و برگشت کرایه کنید، زیرا در هنگام برگشت تاکسی به سختی پیدا می گردد.

جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک یخ جادویی سیام

مزرعه گوسفندها: 1.7 کیلومتر

مجموعه مینی سیام: 13.7کیلومتر

معبد حقیقت: 14 کیلومتر

مرکز بازی هاربورلند: 19.6 کیلومتر

معبد بودای عظیم: 25 کیلومتر

رستوران های نزدیک به پارک یخ جادویی سیام

رستوران بیگ تری (درخت عظیم): 6.9 کیلومتر

کافه رستوران مایا: 7.5 کیلومتر

کافه رستوران کافئین: 7.5 کیلومتر

رستوران گرین: 7.9 کیلومتر

رستوران آشپزخانه خانواده: 8.5 کیلومتر

هتل های نزدیک به پارک یخ جادویی سیام

هتل بان کیانگ نام: 3.4 کیلومتر

هتل آئورا: 3.9 کیلومتر

هتل سوآن پالم: 5 کیلومتر

هتل ویلایی لانگ استی: 9.6 کیلومتر

هتل آستر: 13 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1665

به "پارک یخ جادویی سیام؛ جاذبه برفی و شگفت انگیز تایلند ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک یخ جادویی سیام؛ جاذبه برفی و شگفت انگیز تایلند ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید