بانوان استان همدان در بازی های آسیایی جاکارتا 5 مدال کسب کردند

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، رسول منعم ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بااشاره به اینکه در مسابقات بازی های آسیایی 2018 از استان همدان 8 ورزشکار، 2 مربی و 3 داور در کاروان اعزامی ایران حضور داشتند، بیان کرد: ورزشکاران همدانی 7 مدال از این بازی ها کسب کردند.

بانوان استان همدان در بازی های آسیایی جاکارتا 5 مدال کسب کردند

وی بابیان اینکه در بازی های آسیایی کسب 7 مدال توسط ورزشکار استان همدان در شرایطی رقم خورد که در دوره گذشته تنها 3 مدال توسط ورزشکاران همدانی کسب گردیده بود، مطرح نمود: کسب 7 مدال انفرادی و تیمی توسط ورزشکاران استان همدان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، رکوردی تاریخی برای ورزش این استان محسوب می گردد.

وی بابیان اینکه نسبت به دوره گذشته شاهد رشد 120 درصدی مدال آوری ورزشکاران همدانی در بازیهای آسیایی بوده ایم؛ به درخشش بانوان همدانی در این رقابتها اشاره نمود و اضافه نمود: بانوان ایران در این رقابتها 18 مدال کسب کردند که سهم بانوان همدانی 5 مدال بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح نمود: 28 درصد از سهم مدال آوری بانوان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا متعلق به بانوان همدانی بود.

منعم باابراز رضایت از عملکرد بانوان قایقران استان همدان در این رقابتها گفت: دو بانوی قایقران همدانی؛ تنها ورزشکاران کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا بودند که موفق شدند هر کدام 2 مدال از این مسابقات کسب نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در کنار این مدال آوری ورزشکاران شایسته استان همدان، عملکرد وحید خراقانی به عنوان مربی تیم ملی قابل تقدیر بوده و کوشش های هادی سالم، بهاره سیفی و بیژن حدری به عنوان داور در مسابقات آسیایی اندونزی نیز باعث سربلندی جامعه ورزشی استان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان توجه به ورزش قهرمانی و رشد شاخص های آن را از جمله مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 58

به "بانوان استان همدان در بازی های آسیایی جاکارتا 5 مدال کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان استان همدان در بازی های آسیایی جاکارتا 5 مدال کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید