آنالیز علت مرگ پرندگان تالاب میانکاله

به گزارش فیس راز، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از تالاب بین المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد و پس از آن در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در پاسگاه محیط بانی قلعه انتها برگزار گردید، دستورات لازم را برای آنالیز و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریع ترین زمان ممکن صادر کرد.

آنالیز علت مرگ پرندگان تالاب میانکاله

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از تالاب بین المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این بازدید؛ اقدامات اجرا شده در روزهای گذشته و توضیحات لازم را به مقام عالی دولت در استان ارائه کرد.

پس از بازدید از محل تلفات پرندگان مهاجر، جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار مازندران در پاسگاه محیط بانی قلعه سرانجام برگزار گردید.

در این جلسه استاندار مازندران اضافه نمود: از اقدامات ادارات کل محیط زیست و دامپزشکی استان و همه کسانی که در این زمینه فعالیت دارند، قدردانیم. ضمن اینکه بر استمرار کوشش ها و یاری و همراهی بیشتر دستگاه های مسئول به تناسب احتیاجها تاکید داریم.

وی اضافه نمود: در همین مورد سازمان دامپزشکی کشور باید با همکاری مراکز علمی، تحقیقاتی مرتبط و معتبر و با جدیت تمام نسبت به آنالیز و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریعترین زمان ممکن اقدام کند.

حسین زادگان دستگاه ها را مکلف به همکاری با محیط زیست استان در خصوص تامین نیرو و تجهیزات مورد احتیاج برای جمع آوری و امحاء بهداشتی لاشه های پرندگان تلف شده، کرد.

استاندار مازندران از صدا وسیما و رسانه ها خواست تا در خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای انجام مراقبت های بهداشتی اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 839

به "آنالیز علت مرگ پرندگان تالاب میانکاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز علت مرگ پرندگان تالاب میانکاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید