بروکی: میلان مورد علاقه ام را مقابل یوونتوس دیدم

به گزارش فیس راز، سرمربی روسونری با وجود شکست تیمش برابر یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا از مردانش بابت عملکردی که در این بازی ارائه کرد، تمجید به عمل آورد.

بروکی: میلان مورد علاقه ام را مقابل یوونتوس دیدم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کریستین بروکی و شاگردانش با قبول شکست یک بر صفر برابر یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا از کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده باز ماندند. با این حال بروکی از نمایشی که مردانش برابر بانوی پیر ارائه کردند، تمجید کرد.

بروکی به شبکه رای اسپورت گفت: هیچ کسی نمی تواند بگوید که میلان در این بازی عملکرد قدرتمندی ارائه نکرد. من نگرشی مناسب از بازیکنانم دیدم. من همان چیزی که می خواستم و در وجود خودم هست را در تیم و در عملکرد آن دیدم، هر چند حیف شد که نتیجه باب طبع مان نبود. همه چیز را یک حادثه کوچک معین کرد. ما موقعیت های فراوانی داشتیم و در ضربات تمام کننده مان می توانستیم بهتر هم کار کنیم اما بازی همان طور پیش رفت که دیدید.

بروکی ادامه داد: یک ضد حمله همه چیز را معین کرد. یوونتوسی ها واقعاً سریع عمل کردند و ما هم آنطور که باید از دروازه مان محافظت نکردیم. با این حال فکر نمی کنم گلی که خوردیم تقصیر کسی باشد. ما می توانستیم پیش از آنکه آن ضدحمله دروازه مان را تهدید کند، جلویش را بگیریم.

سرمربی موقت میلان در پاسخ به این سؤال که این شکست و از دست دادن سهمیه لیگ اروپا، چه تأثیری روی آینده او خواهد گذاشت، مطرح کرد: نمی دانم که آیا این نتیجه چیزی را تغییر خواهد داد یا نه اما دراین بازی من تیمم را با همان نگرشی دیدم که همواره خواهانش بود، با همان انگیزه همیشگی برای کسب پیروزی. من همان چیزهایی که می خواستم را در تیمم دیدم و از این بابت خوشحالم. البته که قلباً می خواهم روی نیمکت میلان بمانم و اگر عملکرد میلان را در این بازی ملاک قرار دهید، می بینید که حداقل یک ذره اعتبار و شایستگی برای ادامه دادن به کارم به دست آورده ام.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 655

به "بروکی: میلان مورد علاقه ام را مقابل یوونتوس دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروکی: میلان مورد علاقه ام را مقابل یوونتوس دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید