برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان

به گزارش فیس راز، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان صورت می پذیرد.

برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان

علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اعلام کرد: این رویداد فرهنگی از 24 بهمن تا 17 اسفند در همدان برگزار خواهد شد و برنامه های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری زیادی برای برگزاری جشنواره اجرا شده، توضیح داد: در صدد هستیم جشنواره سال جاری متفاوت از سالهای گذشته باشد و بستری برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم گردد.

خاکسار با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان یک ظرفیت مغفول مانده است که می تواند به برند تبدیل گردد، اظهار کرد: جلسه ای با موضوع استانداری همدان در این رابطه برگزار و مقرر شد این دستگاه حامی جشنواره باشد.

وی با اشاره به ایجاد هم افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری همدان برای برگزاری این رویداد بیان کرد: امیدواریم با تعامل ایجاد شده میان دستگاه ها جشنواره خوبی را ببینیم.

خاکسار به بعضی از برنامه های تدارک دیده شده جشنواره اشاره نمود و اضافه نمود: برنامه های برفی و غیربرفی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، عرضه خوراکی های زمستانی، جشنواره کدو، جشنواره تندرستی و زیبایی، نمایشگاه قهوه و شکلات و مسابقه ساخت آدم برفی از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: بعلاوه در مدت برگزاری جشنواره ، تخفیف هایی برای تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی، سوغات و نمایشگاه های صنایع دستی در نظر گرفته شده و علاقمندان می توانند از تخفیف ها استفاده نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2295

به "برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید