بهترین مکان ها برای خرید در هوشی مین

به گزارش فیس راز، یکی از جذاب ترین کار هایی که می توان در شهر هوشی مین یا همان سایگون انجام داد، خرید است. خرید در هوشی مین به قدری پر هوادار است که به طور مداوم مراکز خرید جدید تری در سر تا سر شهر سایگون باز می شوند و محصولات و اقلامی با مارک های مختلف و طبق مد روز بین المللی به مشتریان مد دوست ارائه می دهند.

بهترین مکان ها برای خرید در هوشی مین

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

در اینجا بیشتر از هر جای دیگری در آسیای جنوب شرقی بوتیک های مد روز وجود دارد که مشتری ها می توانند اقلام مورد احتیاج خود را با قیمت بسیار مناسب تر از هر کجای دیگر تهیه نمایند. البته سر زدن به بازار های هوشی مین که هنوز هم نقش بسیار پر اهمیتی در زندگی مردم ایفا می نمایند، هم به شدت توصیه می گردد. تجربه خرید در هوشی مین، به قدری جذاب است که آن را به همین زودی ها فراموشش نخواهید کرد.

بازار بن تان (Ben Than Market)

بازار بن تان یک بازار بسیار سرگرم نماینده است که در هر ساعتی از روز و حتی در شب ها خدمات عالی ارائه می دهد. زمانی که به بزرگ ترین و شلوغ ترین شهر ویتنام سفر می کنید، حتماً در یکی از صبح ها، قبل از اینکه بازار مد و فشن داغ گردد و مرکز توجه قرار بگیرد؛ یا بازرگانان قهوه، بازار سر گیجه آورشان را آغاز نمایند؛ چرخی هم در بازار مرکزی شهر هوشی مین بزنید و بازدید نماینده های بومی را در حین انجام خرید های روزانه و محصولات تازه تماشا کنید. شب های بازار بن تان هم واقعاً دیدنی است. یک بازار شبانه در کنار سالن اصلی که می توانید تا حوالی ساعت 24 بامداد، در آن لباس، سوغاتی، خوراکی های جالب و مواد غذایی و بسیاری از اقلام دیگر را خریداری کنید. بازار بن تان از ساعت 6 صبح تا 24 بامداد باز است.

مرکز خرید وینکام (Vincom Center)

مرکز خرید وینکام سنتر با بیش از 250 مغازه که در دو ساختمان جداگانه پخش شده اند، بزرگ ترین مرکز خرید شهر هوشی مین ویتنام است. وینکام سنتر A یک ساختمان جذاب با نمای عصر باروک است که می توانید در آن وسایل الکترونیکی، دکوراسیون منزل، و اغلب مارک های معتبر مثل Ralph Lauren, Hugo Boss, Hermes را پیدا کنید. وینکام سنتر B دقیقاً در قسمت پشتی این ساختمان واقع شده است و به مرکز مدرن تر وینکام سنتر معروف است. این ساختمان در 4 طبقه اول یک آسمان خراش شیشه ای که سر تا سر خیابان را پوشانده، واقع شده است. در این ساختمان می توانید انواع مارک های معروف و غربی، لباس های ورزشی و انواع لوازم خانگی را پیدا کنید. مرکز خرید وینکام از ساعت 9 صبح تا 22 باز است.

بازار بین تای (Bin Tay Market)

Cholon چاینا تاون Market که به بازار بین تای هم معروف است، در منطقه مرزی بلوک 5 هوشی مین واقع شده است و توسط چینی ها اداره می گردد. این بازار محلی یک محیط بسیار شاد، شلوغ و پر جنب و جوش دارد که برای تجربه فرهنگ بودایی، تماشای معماری پر زرق و برق چینی، همینطور مجموعه جذابی از صنایع دستی، انواع منسوجات و محصولات تازه، باید چرخی در آن بزنید. در قسمت پشتی بازار یک غذا خوری رو باز وجود دارد که غذا های لذیذی سرو می نماید. اگر مسیرتان خورد، حتماً نودل ویتنامی و سوسیس چینی این رستوران خیابانی را امتحان کنید. بازار بین تای از ساعت 7 صبح تا 18 عصر باز است.

بوتیک مد (Fashion Boutiques)

همه کسانی که به مد علاقه مند هستند، باید حتماً یک زمانی را برای چرخیدن در فروشگاه ها و بوتیک های مد و لباس در هوشی مین بگذارند. این بازار ها برای هر میزان بودجه و هر سلیقه ای، چیزی برای ارائه دارند. در سر تا سر سایگون بوتیک های مد فراوانی وجود دارد اما پیشنهاد می گردد خرید را از خیابان دونگ خوی (Dong Khoi) که در مرکز شهر واقع شده است، آغاز کنید. این بوتیک ها از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز هستند.

میدان سایگون (Saigon Square)

میدان سایگون یک مرکز خرید دو طبقه است که در شهر هوشی مین بهترین قیمت ها را دارد و برای کسانی که به دنبال خرید های به صرفه هستند، یک مرکز خرید ایده آل است. میدان سایگون سالن ها و راه رو های بی پایان با غرفه های کوچک فروش تی شرت، لباس های مردانه و زنانه، کیف های دستی و کفش، لباس شنا، چمدان، انواع زیور آلات و جواهرات و پارچه دارد. در صورتی که قیمتی که روی برچسب ها درج شده، کمی گران به نظر می رسد، چانه زدن را نباید فراموش کنید. قبل از خرید اجناس مورد نظر خود، حتماً اطراف مرکز خرید را چک کنید و از قیمت ها مطمئن شوید. این مرکز خرید از ساعت 8 صبح تا 22 شب باز است.

الماس پلازا (Diamond Plaza)

دیاموند پلازا یک ساختمان تجاری است که به بسیاری از جاذبه های محبوب هوشی مین از قبیل کلیسای نوتردام (Notre Dame Cathedral)، پارک سی ام آوریل و اداره پست مرکزی سایگون مشرف است. این مرکز خرید یک ساختمان چند طبقه است که انواع لباس و پوشاک، لوازم خانگی و انواع کالا های ورزشی با کیفیت را ارائه می دهد. الماس پلازا رستوران های مختلف، و اماکنی برای سرگرمی و تفریح های خانوادگی مثل بولینک و سینِما هم دارد که در بین خرید می توانید برای برطرف خستگی و استراحت از آن ها بهره ببرید. این مرکز خرید از ساعت 9:30 تا 22:30 باز است.

منبع: عازم شو
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 575

به "بهترین مکان ها برای خرید در هوشی مین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خرید در هوشی مین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید