به سبک اروپایی ها خود را آرایش کنید

به گزارش فیس راز، یکی از کارهایی که معمولا خانم ها به آن علاقه دارند، آرایش کردن است زیرا آن ها زیبایی را دوست دارند. حالا چه بهتر که آرایش های مختلف را بلد باشند.

به سبک اروپایی ها خود را آرایش کنید

آرایش به سبک اروپایی یک آرایش تازه است که امروزه بسیار در ایران مد شده است. این آرایش بسیار زیبا و ساده است. همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید تا این آرایش مجذوب نماینده را به شما آموزش دهیم.

آرایش به سبک اروپایی

در گذشته افراد به آرایش های غلیظ و براق علاقه بسیاری داشتند. این آرایش ها به طور کامل قیافه افراد را تغییر داده و چهره متفاوتی را برای آن ها می سازد؛ اما امروزه افراد به سمت آرایش های اروپایی رفتند و به آرایش های لایت علاقه دارند. این آرایش ها چهره افراد را تغییر نداده و فقط آن ها را زیباتر می نماید.

ویژگی های آرایش به سبک اروپایی

  • در آرایش به سبک اروپایی در ابتدا از مرطوب نماینده های مخصوص روی پوست استفاده می شود. در این آرایش اولویت با استفاده از مرطوب نماینده است. در مرحله بعد از پرایمر و کانسیلر استفاده می نمایند. آن ها با استفاده از اندازه کمی کانسیلر پوست خود را صاف می نمایند و از کرم پودرهای سنگین استفاده نمی نمایند.
  • آرایش چشم ها در سبک اروپایی به سادگی هر چه بیش تر انجام می شود. در این آرایش خط چشم پهن و کشیده هرگز وجود ندارد و چشم ها را با یک خط نازک و بدون دنباله زیبا می نمایند. سایه هایی با رنگ های ملایم و روشن، جایگزین سایه های شاین و براق می شوند و به صورت یک هاله کم رنگ در پشت پلک ها قرار می گیرند. نکته مهم در این آرایش آن است که در این آرایش هرگز از مژه مصنوعی استفاده نمی نمایند و مژه های طبیعی افراد با کمی ریمل فقط بلندتر می شوند.
  • در آرایش لایت، مرز مشخصی بین سایه های رنگی ایجاد شده روی صورت وجود ندارد. در این تمام رنگ ها به صورت کامل محو شده و هیچ رنگی به شکل اولیه خود باقی نمی ماند.
  • رنگ های استفاده شده در آرایش لایت اروپایی تنوع زیادی ندارند و معمولاً سه رنگ با تناژهای شبیه به هم هستند. این رنگ ها بیشتر شامل رنگ های هلویی، گوشتی و صورتی ملایم و روشن می شوند.
  • ابروها در آرایش به سبک اروپایی پهن و طبیعی هستند. در این آرایش هرگز از ابروهای کوتاه و نازک خبری نیست؛ زیرا این ابروها افراد را سن بالاتر نشان می دهد.

رژ لب استفاده شده در این سبک، متناسب با رنگ های ملایم سایه چشم و رژگونه است. خط لب استفاده نمی شود و مرزی در بخش خارجی لب ها ایجاد نمی شود.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این ریمل طبیعی مژه هایتان پرپشت می شود را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2337

به "به سبک اروپایی ها خود را آرایش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سبک اروپایی ها خود را آرایش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید