ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه صحت ندارد ، خلبان دید کافی نداشت و وارد محدوده کنار باند شد

به گزارش فیس راز، مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه صحت ندارد ، خلبان دید کافی نداشت و وارد محدوده کنار باند شد

مجتبی بیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در زمان فرود سطح باند فرودگاه کرمانشاه لغزنده نبود، اضافه کرد: هواپیما در زمان ورود به تاکسی وی برای پیاده کردن مسافران، به دلیل بارش برف و کمبود دید خلبان پس از پیچیدن 6 متر وارد محدوده کنار باند شده است.

وی گفت: این پرواز بدون هیچ مسئله ای برای هواپیما و مسافران ساعت 6 و پنج دقیقه در باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمده است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ خسارتی و مسئله ای برای هواپیما به وجود نیامده است، گفت: تمام 102 سرنشین و خدمه پرواز در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

فیلم خروج سرنشینان پرواز تهران به کرمانشاه

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

وی همچنین به کیفیت باند فرودگاه کرمانشاه اشاره نمود و گفت: با توجه به تجهیزاتی که در اختیار داریم باند کرمانشاه هیچ مسئله ای برای فرود انواع هواپیماها در شرایط مختلف آب و هوایی ندارد.

به گفته مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، تمام پروازهای امروز این فرودگاه بدون وقفه و مسئله ای انجام خواهد شد. هواپیمای ایرباس 319 شرکت هواپیمایی ایران ایر 102 مسافر و هشت خدمه پروازی داشته است.

فیلم خروج هواپیمای تهران به کرمانشاه از باند

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: چمدان
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 850

به "ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه صحت ندارد ، خلبان دید کافی نداشت و وارد محدوده کنار باند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه صحت ندارد ، خلبان دید کافی نداشت و وارد محدوده کنار باند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید