تمهیدات تاکسیرانی جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اعلام شد

به گزارش فیس راز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، تمهیدات این سازمان جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را اعلام نمود.

تمهیدات تاکسیرانی جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، درباره تمهیدات سازمان تاکسیرانی جهت بازگشایی احتمالی مدارس و دانشگاه ها از 15 شهریور در پایتخت، گفت: طی روز های گذشته برنامه ریزی هایی در این راستا شروع شده است از جمله اینکه موضوع سرویس مدارس به صورت مشترک با وزارت آموزش و پرورش مورد توجه بوده و فعالیت ها و هماهنگی ها در قالب کارگروه ماده 18 صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ثبت نام پیمانکاران سرویس مدارس انجام و لیست پیمانکاران مجاز نیز معرفی شده است. همچنین فراخوان الکترونیکی رانندگان سرویس مدارس در حال اجرا است و این افراد پس از اقدامات لازم می توانند برای دریافت برچسب سرویس مدرسه اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: رانندگانی که قبلاً فعالیت در این حوزه داشته باشند و گواهی سلامت در سال های گذشته دریافت نموده باشند، احتیاج به حضور مجدد جهت دریافت این گواهی ندارند و افرادی که سابقه فعالیت تحت عنوان سرویس مدرسه نداشتند باید به صورت تدریجی جهت دریافت گواهی سلامت اقدام نمایند.

قنادان بیان کرد: درباره موضوع سرویس مدارس جلسه مشترکی را با سردار حمیدی فرمانده پلیس راهور تهران روز گذشته برگزار کردیم تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بیان داشت: از روز شنبه هفته آینده احتمالاً گشایش اولیه بعضی از مدارس را شاهد خواهیم بود و بر همین اساس گشت مشترک جهت نظارت بر فعالیت سرویس مدارس توسط پلیس و تاکسیرانی انجام می گیرد و سرویس های غیرمجاز اعمال قانون خواهند شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه سال جاری نیز مطابق سنوات گذشته افزایش تردد ها در سطح معابر همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را خواهیم داشت، البته به دلیل شیوع کرونا پیش بینی می کنیم ترافیک تا حدودی کمتر از سال های گذشته باشد.

قنادان گفت: در خطوط مختلف از ابتدای سال تا کنون 40 تا 50 درصد کاهش تقاضا برای تاکسی ها داشتیم و با 50 تا 60 درصد ظرفیت مشغول کار هستیم لذا نگرانی چندانی در خصوص کاهش عرضه تاکسی همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نداریم.

وی بیان کرد: استقرار عوامل نظارتی سازمان در خطوط و نقاط پرتقاضا در پیک صبح و عصر همچنین در نظر دریافت گشت مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور جهت پیشگیری از بی انضباطی ترافیکی در معابر مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: همچنین نظارت سیستمی مرکز کنترل هوشمند تاکسیرانی را خواهیم داشت و به وسیله رصد هایی که انجام می گیرد هر کجا احتیاج به افزایش تعداد تاکسی باشد، اقدامات لازم صورت می گیرد.

قنادان گفت: همچنین تیم های پشتیبانی متشکل از خودرو های ون جهت تقویت خطوط در نظر گرفته شده و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در تاکسی ها توسط رانندگان و مسافران به وسیله عوامل میدانی تاکسیرانی رصد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1289

به "تمهیدات تاکسیرانی جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات تاکسیرانی جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید