توجه به رضایت معلمان در طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، سیدسعید شاهرخی ظهر سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه مهرماه، بهار علم و دانش است و همه ما مسئولیت داریم در راستای فراهم کردن زمینه شروع باشکوه و امیدبخش مدارس گام برداریم، گفت: باید در ساماندهی مطلوب؛ معلمان و دانش آموزان و اولیا همواره به عنوان اصل مورد توجه باشند.

توجه به رضایت معلمان در طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

وی بابیان اینکه منابع باید بر اساس دستورالعمل ها و طرح های ابلاغی ساماندهی گردد و با کمترین مشکل شرایط را برای بازگشایی مدارس فراهم کنیم، گفت: اجرای سیاست ها باید با رضایتمندی معلمان و دانش آموزان و اولیا همراه باشد.

شاهرخی بابیان اینکه هنر مدیریت در این است که تعامل و تعادل ایجاد گردد و منابع و سرمایه ها در راستای تحقق هدف و رضایت جامعه فرهنگیان و معلمان صرف گردد، گفت: اگر دانش آموزان و اولیا از خدمات آموزشی راضی نباشند این موضوع در کیفیت آموزش تاثیر گذار خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: یکی از مهمترین برنامه ها پروژه مهر و بازگشایی مدارس است که باید همه دستگاه ها همکاری خوبی در این موضوع داشته باشند

شاهرخی باتاکید براینکه رضایتمندی شهروندان برای شهرداری ها و شوراها مهم است و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به بازگشایی مدارس داشته باشند، گفت: باید برنامه ای تدوین و در خصوص آن همفکری گردد تا از رسانه برای این پروژه و بازگشایی مدارس استفاده گردد.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی باید به موضوعات مرتبط توجه ویژه داشته باشد، گفت: نوسازی مدارس باید در انجام کارها سرعت داشته باشد و اگر مسئله ای با دستگاه های خدمات رسان وجود داشت آنرا اطلاع دهد تا برطرف مشکل گردد.

مسائل پروژه مهر یادآوری گردد

وی باتاکید براینکه تخصیص ها برای آموزش و پرورش اکنون مورد احتیاج این سازمان است، گفت: باید در مکاتبه ای با وزیر آموزش و پرورش مسائل پروژه مهر یادآوری گردد تا با کوشش بیشتری برطرف مسائل پیگیری گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز مدرسه محوری را از اولویت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد و گفت: سال جاری طرح تعالی در دوره دبیرستان و طرح تدبیر در دوره ابتدایی در مدارس اجرا می گردد.

محمد پورداوود بابیان اینکه درحال حاضر ثبت نام 100 درصدی دانش آموزان انجام گردیده است، گفت: سال جاری طرح تدبیر در راستای ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی اجرا می گردد.

پورداوود پروژه مهر را از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و گفت: آموزش و پرورش استان همدان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی مسئله ای ندارد.

افتتاح 4 مدرسه همزمان با هفته دولت در استان همدان

مدیرکل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان نیز از افتتاح 4 مدرسه همزمان با هفته دولت در استان همدان اطلاع داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر 16 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرزاد تیموری بابیان اینکه 13 پروژه دیگر تا شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد، گفت: همزمان با هفته دولت سال جاری 6 پروژه در بخش آموزش و پرورش استان همدان کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه 4 مدرسه از طریق بنیاد برکت در استان همدان اجرا می گردد، یادآور شد: سیستم گرمایشی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان همدان آنالیز و در راستای برطرف مسائل اقدام گردیده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به اینکه شعار سال جاری پروژه مهر ساماندهی مطلوب با محوریت معلم و دانش آموز انتخاب گردیده است، گفت: 27 هزار و 271 دانش آموز استان همدان سال جاری در طرح سنجش شرکت کردند.

یاسر نانکلی بابیان اینکه ثبت نام از تمام دانش آموزان در سامانه سناد انجام شده است، گفت: فضای فیزیکی 12 هزار و 143 کلاس آنالیز و تعمیرات لازم انجام گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 52

به "توجه به رضایت معلمان در طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به رضایت معلمان در طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید