شرح باشگاه تراکتورسازی درباره نگرفتن مجوز حرفه ای

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی 7 باشگاهی که موفق به کسب مجوز حرفه ای شدند را خاطرنشان کرد که نام تراکتورسازی در این فهرست وجود نداشت.

شرح باشگاه تراکتورسازی درباره نگرفتن مجوز حرفه ای

علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی در این خصوص گفت: مجوز حرفه ای برای باشگاه هایی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمایند حائز اهمیت است و اگر باشگاهی نتواند این مجوز را کسب کند از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می گردد. به عنوان مثال نفت تهران که به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت به علت مسائل مالی و بدهی نتوانست مجوز را در زمان قانونی کسب کند و باشگاه ذوب آهن جایگزین این تیم شد.

دهقانی در ادامه گفت: در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که از بهمن ماه سال جاری شروع می گردد، تیم های پرسپولیس و استقلال قهرمانان لیگ و جام حذفی به همراه ذوب آهن و سایپا در این مسابقات شرکت خواهند کرد. در نتیجه عدم کسب مجوز حرفه ای تهدیدی را متوجه تیم تراکتورسازی نمی کند. اما اگر در مسابقات این فصل لیگ برتر که اردیبهشت ماه تمام می گردد بتوانیم قهرمان و یا جزیی از 3 تیم برتر جدول رده بندی باشیم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنیم، تا مردادماه 98 فرصت داریم تا پرونده بدهی های داخلی و بین المللی بازمانده از گذشته این باشگاه را حل و فصل نماییم؛ در غیراینصورت فرصت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 - 2021 را از دست خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 102

به "شرح باشگاه تراکتورسازی درباره نگرفتن مجوز حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه تراکتورسازی درباره نگرفتن مجوز حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید