فراوری لباس نظامیان عراقی در اصفهان

به گزارش فیس راز، رئیس اتحادیه پارچه فروشان اصفهان گفت: کلیه لباس نظامیان عراق و کلیه لباس های بخش بیمارستانی کشور در اصفهان فراوری می گردد و باید به سمتی پیش رویم که لباس و پوشش کشورمان را خودمان طراحی کنیم.

فراوری لباس نظامیان عراقی در اصفهان

تسنیم نوشت: احمد تقی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صنعت نساجی و پارچه در سال های دور اصفهان در رتبه نخست جهان قرار داشته و بیش از 8 کارخانه بسیار توانمند در اصفهان در حال فعالیت بوده اند و حتی پوشش سایر کشورها را نیز تامین می کردیم.

وی توضیح داد: متاسفانه با ورود تکنولوژی، بسیاری از فعالیت های صنعتی در کشور ایران به فراموشی سپرده شد. زمانی که با یکدیگر متحد شویم و یکپارچگی در بخش های مختلف پوشاک و پارچه به وجود آید قطعا در این زمینه پیشرفت خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه پارچه فروشان اصفهان با اشاره به این که فراوری محتوا و ایده ها باید از طراحان و فراوریکنندگان پارچه خواسته گردد تا با توجه به احتیاجسنجی، فراوری پارچه حاصل گردد، گفت: باید با فراوری محتوای خوب و احتیاجسنجی مناسب از فراوریکنندگان پارچه به سمتی پیش رویم که طراحی مد و لباس نیز از کشور ایران به سایر کشورها گسترش پیدا کند.

وی گفت: به عنوان مثال کلیه لباس نظامیان عراق و کلیه لباس های بخش بیمارستانی کشور در اصفهان فراوری می گردد و باید به سمتی پیش رویم که لباس و پوشش کشورمان را خودمان طراحی کنیم.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنانش به موضوع واردات پارچه از سایر کشورها اشاره و بیان نمود: تنها در پارچه های پوششی بانوان ورود پارچه به کشور صورت می گیرد اما در سایر بخش ها پارچه به صورت انحصاری در کشور فراوری می گردد.

وی درباره فراوری محتوا نیز بیان نمود: فراوری محتوا باید از یک مرکز علمی ایجاد گردد و پس از ایده پردازی، در جامعه احساس احتیاج می گردد و پس از آن به فراوری مواد اولیه، فراوری پارچه و طراحی احتیاجمندیم. همچنین همبستگی میان اتحادیه ها به نوعی در حال شکل گیری است و اگر فراوری محتوا در سطح بالایی باشد آن گاه فراوریکنندگان به دنبال طرح ها می آیند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 622

به "فراوری لباس نظامیان عراقی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری لباس نظامیان عراقی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید