تیمو ورنر در آستانه پیوستن به چلسی

به گزارش فیس راز، باشگاه چلسی به جذب مهاجم آلمانی تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ بسیار نزدیک شده است.

تیمو ورنر در آستانه پیوستن به چلسی

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه چلسی برای انتقال تیمو ورنر به استمفوردبریج حاضر به پرداخت رقم 54 میلیون پوندی فسخ قرارداد این مهاجم آلمانی شده است. طبق این گزارش، مدیران باشگاه چلسی در آستانه به خدمت دریافت این مهاجم آلمانی با قراردادی پنج ساله با دستمزد 200 هزار پوند در هفته هستند. این نشریه اما گزارش داد لیورپول هم که ورنر را مدتی است زیرنظر دارد، ممکن است در آخرین لحظه نسبت به ربودن این بازیکن از دست چلسی اقدام و او را برای حضور در آنفیلد متقاعد کند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت هم اطلاع داد تیمو ورنر آماده عقد قرارداد با چلسی در روزهای آینده است، قراردادی که او را تا سرانجام ماه ژوئن 2025 در استمفوردبریج نگه می دارد. طبق ادعای رومانو، تیمو ورنر حتی با فرانک لمپارد به طور مستقیم صحبت نموده است، این در حالی است که باشگاه لیورپول تا به امروز پیشنهادی رسمی برای جذب این مهاجم 24 ساله ارائه ننموده است.

تیمو ورنر که تا سرانجام ژانویه 2023 با لایپزیگ قرارداد دارد، این فصل در 40 بازی آمار 31 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. پیش از این گفته می شد دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم نسبت به جذب مهاجم آلمانی لایپزیگ علاقه مند هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1144

به "تیمو ورنر در آستانه پیوستن به چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمو ورنر در آستانه پیوستن به چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید