جدایی پوگبا از یوونتوس قطعی نیست

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: مدیر برنامه های هافبک فرانسوی بیانکونری تأکید کرد: جدایی پوگبا از جمع قهرمان ایتالیا قطعی نیست.

جدایی پوگبا از یوونتوس قطعی نیست

به گزارش خبرنگاران، در حالی که پل پوگبا در ماه اکتبر 2014 قرارداد خود را با یوونتوس تمدید کرد و تا ماه ژوئن 2019 به قهرمان سری A ایتالیا متعهد است وی به شدت مورد توجه تیم های سطح بالایی همچون چلسی، منچسترسیتی، بارسلونا، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و حتی تیم پیشین خود یعنی شیاطین سرخ واقع شده است.

مینو رایولا در گفت و گو با روزنامه Le Parisien فرانسه گفت: تمامی باشگاه های بزرگ علاقه مند به جذب پوگبا هستند. ما به تمامی لیگ ها در کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا احترام می گزاریم و باید بگویم که لیگ یک فرانسه هم برای پل خیلی کوچک نیست.

مدیر برنامه های هافبک 21 ساله بانوی پیر توضیح داد: همه فکر می نمایند که پوگبا یوونتوس را ترک خواهد نمود ولی هنوز چیزی قطعی نیست. همه چیز بسته به نظر باشگاه یوونتوس و پل دارد. وقتی هم زمان جدایی این بازیکن از راه برسد او یووه را ترک خواهد نمود.

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه بین سال های 2011 تا 2012 در منچستریونایتد عضویت داشت اما در این مدت تنها 3 بازی برای این تیم انجام داد، چون سرالکس فرگوسن به او اعتقادی نداشت. پول پوگبا که 2 سال و نیم پیش از تیم فوتبال منچستریونایتد به یوونتوس پیوست در این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 652

به "جدایی پوگبا از یوونتوس قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی پوگبا از یوونتوس قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید