جزئیات بازداشت عاملان فروش نوزاد در فضای مجازی

به گزارش فیس راز، رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات بازداشت افرادی را که اقدام به فروش نوزاد در فضای مجازی می کردند، تشریح کرد.

جزئیات بازداشت عاملان فروش نوزاد در فضای مجازی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی درباره جزئیات بازداشت افرادی که اقدام به فروش نوزادان در فضای مجازی می کردند، اظهار کرد: پلیس فتا در کنترل فضای مجازی گامهای خوبی برداشته و اشراف خوبی بر این فضا دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: پلیس فتا در گشت زنی های خود در فضای مجازی، به صفحاتی برخورد کرد که آگهی هایی را درباره فروش نوزاد ارائه کرده و عنوان می کردند که آمادگی فروش نوزادان را دارند.

این مقام انتظامی شرح داد: با پیگیری فراوان اجرا شده تعیین شد که تمام این صفحات (حدود 15 صفحه) توسط یک گروه اداره می شود که در گام نخست سه نفر از افرادی که اقدام به این کار می کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

وی با اشاره به شناسایی دو نوزادی که توسط این افراد به فروش رسیده بود، گفت: متهمان این پفراینده نوزادان را در ازای دریافت 40 تا 50 میلیون تومان به فروش رسانده بودند و تحقیقات درباره این پفراینده ادامه دارد.

رحیمی ادامه داد: در همین ایام این با انتشار این آگهی ها در فضای مجازی، شاهد دل نگرانی مردم بودیم؛ در حال حاضر این دو نوزاد دو روزه و دو ماه شناسایی شدند و کار توسط پلیس فتا ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: والدین این نوزادان و افرادی که اقدام به این کار کردند، شناسایی شدند و احتمال دارد که نوزادان بیشتری توسط اعضای این باند فروخته شده باشند.

این مقام انتظامی متذکر شد: وقتی کار از ابتدا به اشتباه و جهت غلط پیش می رود، طبیعتاً در ادامه نیز فرایند غلطی را طی خواهد کرد؛ خریداران این نوزادان نیز به هیچ عنوان از راه قانونی، قادر به دریافت شناسنامه برای فرزند خود نبودند و باید از راه های غیر قانونی اقدام به این کار می کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1188

به "جزئیات بازداشت عاملان فروش نوزاد در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازداشت عاملان فروش نوزاد در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید