جشن نوروز بچه ها کار و ایتام در شهربازی برج میلاد برگزار می گردد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، محمد امین توکلی زاده در بازدیدی سرزده از گرمخانه های منطقه ها 15و 20 به همراه معاونان اجتماعی این منطقه ها از نزدیک در جریان فعالیت های این مراکز و شرایط ارائه خدمات به منظور کاهش آسیب های اجتماعی نهاده شد.

جشن نوروز بچه ها کار و ایتام در شهربازی برج میلاد برگزار می گردد

وی با اعلام اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در 15 روز گذشته برنامه ریزی نموده تا در شب های منتهی به سال نو در مددسراها و سامان سراهای مرکز برنامه های ویژه بهار مهدوی و نوروزی اجرا گردد، اضافه کرد: مددجویان در کنار چهره های شناخته شده هنری، ورزشی و فرهنگی به استقبال از بهار 1401 می فرایند.

توکلی زاده بعلاوه از پذیرایی شهربازی برج میلاد از بچه ها کار و ایتام در ساعات عید نوروز 1401 اطلاع داد و گفت: در مجموعه برج میلاد با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله آتش بازی در کنار بچه ها کار و ایتام سال نو را جشن می گیریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در ادامه بازدید سرزده از مددجویان مسن مرکز، پس از استماع گزارش عملکرد معاون اجتماعی منطقه 15، از اقدامات اجرا شده قدردانی و بر ارائه هر چه بهتر خدمات کریمانه به مددجویان و افراد آسیب دیده این منطقه تاکید نمود. وی بعلاوه خواهان افزایش ارائه خدمات اجتماعی به افراد آسیب دیده شد.

توکلی زاده در ادامه بازدید از مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20، در تبادل نظر با مشاوران و مددکاران اجتماعی، بر لزوم حفط کرامت و جایگاه انسانی افراد آسیب دیده نیز تاکید مضاعف کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خاتمه این بازدید با مددکاران گرمخانه منطقه 20 تبادل نظر کرد و خواهان جلب هر چه بیشتر یاری خیرین و گروه های جهادی به منظور بازگشت افراد آسیب دیده به جامعه شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2135

به "جشن نوروز بچه ها کار و ایتام در شهربازی برج میلاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن نوروز بچه ها کار و ایتام در شهربازی برج میلاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید