خبرنگاران 89 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین شناسایی شد

به گزارش فیس راز، پکن- خبرنگاران- مقامات بهداشتی چین امروز سه شنبه گزارش کردند در شبانه روز گذشته 89 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است که از این تعداد سه مورد آن داخلی و بقیه وارداتی است.

خبرنگاران 89 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین شناسایی شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از کمیسیون ملی بهداشت چین، همچنین در 24 ساعت گذشته سه فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است در همین حال هیچ فوتی در این مدت گزارش نشده است.

گزارش می افزاید در شبانه روز گذشته نیز 75 بیمار از بیمارستان و مراکز درمانی مرخص شده اند در حالی که شمار افرادی که دارای شرایط بحرانی و وخیم هستند از 5 نفر به 116 نفر افزایش یافته است.

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام نمود شمار مبتلایان وارداتی تا کنون به یک هزار و 464 تن رسیده است که از این تعداد 559 تن از بیمارستان مرخص شده و شرایط 37 تن نیز بحرانی است.

در همین حال مقامات بهداشت چین گزارش کردند در 24 ساعت 54 ناقل خاموش شناسایی نموده اند که از این تعداد 5 مورد آنها وارداتی بوده است، در حال حاضر یک هزار و 5 بیمار ناقل خاموش تحت نظارت پزشکی هستند که از این تعداد 237 تن آنها از خارج وارد چین شده اند.

آمارها حاکی است شمار افراد مبتلا به کرونا در چین تا کنون به 82 هزار و 249 تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و 341 تن رسیده است در همین حال 77 هزار و 738 تن نیز درمان شده اند.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز دوشنبه در سراسر دنیا به یک میلیون و 924 هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم 119 هزار و 686 تن گزارش شده است در حالی که 445 هزار نفر هم بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1058

به "خبرنگاران 89 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 89 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید