خرید بزرگ استقلالی ها در آستانه فسخ

به گزارش فیس راز، تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جابجایی بازیکنانی زیادی به خدمت گرفت و بعضی از این نفرات با صلاحدید مدیریت و بدون توجه به نگرش و تفکر فوتبالی ریکاردو ساپینتو با استقلال قرارداد امضا کردند. عملکرد این بازیکنان در اردوی آماده سازی پیش فصل، زیر ذره بین ساپینتو قرار گرفته و بعضی اخبار حکایت از نارضایتی این مربی از بازیکنان خریداری شده دارد.

خرید بزرگ استقلالی ها در آستانه فسخ

استقلال برای تقویت خط حمله سجاد شهباززاده از سپاهان، پیمان بابایی را از تیم تراکتور و کاوه رضایی را از لیگ فوتبال بلژیک به خدمت گرفت. بعلاوه آرمان رمضانی و ارسالان مطهری نیز با این تیم قرارداد خود را تمدید کردند تا استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو باشد، ترافیکی که موجب شده بعضی از بازیکنان در پی جدایی از تیم باشند.

ترافیک خط حمله استقلال و رضایت نداشتن ساپینتو از عملکرد بعضی از مهاجمان، موجب شده تا شایعه جدایی یکی از خرید های پرسر و صدای استقلال بیش از پیش به گوش برسد. مهاجمی که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه داشته است. جدایی این بازیکن می تواند خط بطلانی بر راهبرد جابجایی استقلال باشد که بدون توجه به نظر کادر فنی و تنها براساس خواسته های مدیریت طراحی شد.

مسوولان باشگاه استقلال در آغازین روز های جابجایی در حالی این مهاجم را به خدمت گرفته و از آن به عنوان برگ برنده یاد می کردند که تیم های مدعی دیگر نیز در پی جذب آن بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2204

به "خرید بزرگ استقلالی ها در آستانه فسخ" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید بزرگ استقلالی ها در آستانه فسخ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بزرگ استقلالی ها در آستانه فسخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید