خسوس: تجربه فنی امیدهای فوتسال ایران در تورنمنت چین بالاتر رفت

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتسال از عملکرد امیدهای فوتسال ایران در تورنمنت چین ابراز رضایت کرد.

خسوس: تجربه فنی امیدهای فوتسال ایران در تورنمنت چین بالاتر رفت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسوس کاندلاس بعد از قهرمانی تیم فوتسال امید ایران در تورنمنت چین گفت: این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم بود و به لحاظ فنی سعی کردیم داشته های تیم امید را ارزیابی کنیم. هدف مان از حضور در تورنمنت چین این بود که بازیکنان علاوه بر کسب تجربه بالاتر، پی به مسائل فنی خود ببرند. ضمن اینکه باید از عنوان قهرمانی خود دفاع می کردیم.

وی ادامه داد: در تورنمنت چین توانستیم تمریناتی را که با بازیکنان زیر 23 سال برگزار کردیم، آنالیز کنیم و آنها محک خوبی خوردند. عملکرد شاگردانم در این تورنمنت قابل قبول بود و باعث شد تا تجربه فنی شان بالاتر برود.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین از تعطیلی اردوهای تدارکاتی اطلاع داد و گفت: تا مهرماه اردوهای تدارکاتی برگزار نخواهد شد، چرا که تیم های باشگاهی از هم اکنون برای آماده سازی و بدنسازی پیش از فصل خود تمرینات شان را شروع می نمایند و ما نمی توانیم اردوهای تدارکاتی را برگزار کنیم. البته با نزدیک شدن رقابت های گرند پریکس برزیل، اردوهای تدارکاتی شروع خواهد شد تا بازیکنان با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 521

به "خسوس: تجربه فنی امیدهای فوتسال ایران در تورنمنت چین بالاتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسوس: تجربه فنی امیدهای فوتسال ایران در تورنمنت چین بالاتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید