دادستانی فرانسه از شاهزاده سعودی به اتهام برده داری نوین بازپرسی می نماید

به گزارش فیس راز، دادستانی کل فرانسه از شروع تحقیقات علیه یک شاهزاده سعودی به اتهام برده داری نوین در حق هفت زن که در زمان اقامتش در پاریس برای او کار می کردند، اطلاع داد.

دادستانی فرانسه از شاهزاده سعودی به اتهام برده داری نوین بازپرسی می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستانی شهر نانتر، نزدیک پاریس، مرکز فرانسه اظهار داشت، به شکایات هفت زن متولدین سال های 1970 و 1983 و اکثرا فیلیپینی رسیدگی می نماید که اکتبر 2019 شکایتنامه ای را علیه عضو خاندان سلطنتی عربستان به اتهام بدرفتاری در زمانی که نزد این شاهزاده کار می کردند، ارائه کردند.

دادستانی اشاره نمود، دادستان کل این شکایت را به پرونده شکایت قبلی در حق همین شاهزاده اضافه می نماید و جزئیات شکایت به سال های گذشته بازمی شود به طوریکه بعضی در سال 2008 و بعضی دیگر در سال های 2013 و 2015 در آپارتمان مجلل نویی سور سین در حومه پاریس اتفاق افتاده اند.

طبق گفته منبع آگاه، دادستانی کل چند هفته پیش به اظهارات شاکیان گوش داد در حالی که هنوز به علت اینکه شاهزاده در خارج از فرانسه است به اظهارات شاهزاده سعودی گوش نداده است.

وی اضافه نمود: خدمتکاران زن در عربستان برای خدمت به شاهزاده و خانواده اش استخدام شدند. اما آنها در زمان سفرهایش که به همراه خانواده اش در این کشور انجام می داد، با او همراه بودند. خدمتکاران توانسته اند در یکی از سفرهای شاهزاده فرار نموده و شکایتی را علیه او ارائه نمایند.

روزنامه فرانسه لوپاریزین نوشت: این زن ها اساسا برای خدمت به چهار فرزند و همسرش استخدام شدند اما آنها روز و شب و در طول هفته تحت اختیار و فراین صاحب خود بودند و کارهای خانه را هم انجام می دادند و بعضی فقیر بودند.

تحقیق در این پرونده را کمیسر پلیس نویی سور سین با مشارکت اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته مرتبط با مهاجرت غیرقانونی برعهده گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1833

به "دادستانی فرانسه از شاهزاده سعودی به اتهام برده داری نوین بازپرسی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستانی فرانسه از شاهزاده سعودی به اتهام برده داری نوین بازپرسی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید