درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی امارات بیشتر بدانید

به گزارش فیس راز، پروازهای بیزینس کلاس در شرکت هواپیمایی امارات ویژه کسانی است که قصد انجام سفرهای کاری و تجاری را دارند. در این مطلب ما قصد داریم در مورد کلاس پروازی هواپیمایی امارات و امکانات آن مطالبی را برای شما بیان کنیم؛ مطمئنا دانستن این اطلاعاتی برای تک تک شما که قصد سفر و خرید بلیط هواپیما از این شرکت را دارید ضروری است و همچنین می توانید با خیال راحت، این ایرلاین را برای سفر خود انتخاب کنید.

درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی امارات بیشتر بدانید

تاریخچه هواپیمایی امارات

یکی از عظیم ترین و معروف ترین شرکت هواپیمایی که در جهان شناخته شده و مشهور بوده، شرکت هواپیمایی امارات است؛ که در سال 1985 تنها با دو فروند هواپیما، فعالیت خود را شروع کرد؛ امروزه این شرکت از هر 6 قاره جهان پرواز دارد.

امروزه بسیاری از مردم جهان، شرکت هواپیمایی امارات را یکی از عظیم ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه می دانند که در شهر دبی واقع شده است.

جالب است بدانید شرکت هواپیمایی امارات، بیشتر از 3400 پرواز هر هفته از فرودگاه دبی به 142 شهر و 78 کشور در کل جهان دارد در واقع این شرکت عظیم پروازهای 6 قاره در جهان را در بر می گیرد.

دلیل معروف شدن این شرکت اماراتی

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده است، شرکت هواپیمایی امارات، جزء 10 شرکت عالی و همچنین از بهترین ایرلاین ها در جهان شناخته شود. ناوگان هواپیمایی امارات، با توجه به خرید های متنوع و مدرنی که دارد، مثلا در سال 2013، تقریبا 200 هواپیمای مدرن خریداری کرده و ناو هواپیمایی خود را زیاد تر می کند این عامل باعث شده است شرکت هواپیمایی امارات، پرواز های خود را چندین برابر کند.

ناوگان ها عمر 7 ساله دارد و این نشان دهنده آن است که، این شرکت عظیم خرج خیلی زیادی بر روی کیفیت پرواز های خود می کند و تا به الان پیروز به کسب جوایز خیلی زیادی شده است.

در سال 2013 شرکت هواپیمایی امارات توانسته است، کسب بهترین صندلی در بین ایرلاین ها را بدست آورد و نیز توانسته 4 ستاره از طرف اتحادیه اسکای ترکس دریافت کند؛ همه این هایی که گفته شد، از جوایز بی نظیری است که این شرکت اماراتی دریافت کرده است.

یکی از نکات حائز اهمیت که این شرکت اماراتی دارد این است که، پروازی طولانی مدت حتی بدون کوچک ترین وقفه از دبی به اوکلند را انجام می دهد.

پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی امارات

در ابتدای متن گفتیم که پروازهای بیزینس دارای کلاس هایی بوده که این کلاس ها ویژه کسانی که مسافرت کاری و یا تجاری دارند، مناسب است؛ در این پرواز امکانات تجاری مخصوصی در اختیار مسافران قرار می دهند؛ به یاد داشته باشید، هر شرکت خدمات مخصوص به خود را دارد؛ بستگی دارد چه نوع شرکتی باشد و امکانات تجاری آن شرکت چه چیزی تعریف شده باشد.

بعضی از شرکت هایی که در در آن ها پرواز های بیزینس صورت می گیرد، آنقدر باشکوه و مدرن هستند که شما را شگفت زده می کنند؛ در واقع در کل جهان 3 ایرلاین وجود دارد که عالی ترین کلاس های پروازی را دارد؛ کلاس پروازی هواپیمایی امارات جزء همین 3 ایرلاین برتر جهان محسوب می شود.

پرواز بیزینس کلاس پروازی هواپیمایی امارات، عالی ترین امکانات را در اختیار مسافرانی که به سفر کاری یا تجاری رفته اند، می گذارد؛ از جمله این امکانات، رفاه برای استراحت مسافران و همچنین پروازی آرام برای آنان در نظر گرفته است.

هواپیما هایی که در این کلاس های بیزینس پروازی استفاده می شوند، بوئینگ 700 و ایرباس 380 است؛ این هواپیما ها فضای زیاد و همچنین فضای مخصوص برای هر مسافر دارد؛ صندلی های این هواپیما ها عظیم بوده و از ماشین های اسپرت مشهور ایده گرفته است؛ جنس صندلی ها از چرم بوده و جایی مخصوص گذاشتن پا ها ساخته شده است؛ همه این عوامل باعث شده است، مسافران در طول پرواز به خاطر طراحی ویژه صندلی ها احساس راحتی کنند و از مانتیتور هایی که جلو هر صندلی مسافران واقع شده است، برای تماشای برنامه های سرگرم کننده و فیلم های مدرن استفاده کرده و لذت ببرند.

شرکت کلاس پروازی هواپیمایی امارات، کلاس های بیزینس خود را با دو هواپیمای ویژه شروع می کند؛ به یاد داشته باشید، مدل هواپیما در ارائه خدمات نقش بسزایی دارد. هواپیمای ایرباس 380، از نظر فضای بیرونی جالب نیست و خوب به نظر نمی آید ولی فضای داخلی آن بسیار عظیم و زیبا است؛ در قسمت کلاس بیزینس این هواپیما 76 صندلی برای مسافران وجود دارد که قابلیت تخت خواب شدن به اندازه 2 متر نیز دارند؛ در کنار هر صندلی ، یک یخچال کوچک و یک میز، مخصوص هر مسافر واقع شده است.

اگر پرواز کلاس بیزینس ها طولانی باشد، 3 وعده غذا اصلی و 3 میان وعده متنوع از بین غذا های عربی بین المللی برای مسافران داده می شود؛ این غذا ها توسط معروف ترین آشپز ها و با استفاده از بهترین مواد غذایی درست می شود. کلاس پروازی هواپیمایی امارات، از نوشیدنی های متنوع برای پذیرایی مسافران در طول سفر استفاده می کنند.

همه عواملی که گفته شد باعث می شود این شرکت هواپیمایی طرفداران زیادی را به خود جذب کند چون آسایش را برای همه مسافران در طول پرواز فراهم می کند و مسافران در طول پرواز شان آرامش کافی دارند. پس با خیال راحت به خرید و یا رزرو بلیط برای سفرهای کاری و یا تجاری از این شرکت هواپیمایی اقدام کنید.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1415

به "درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی امارات بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی امارات بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید